12:57 - 1395/10/23
کد خبر: 62404

در مراسم گرامیداشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی مطرح شد؛

آیت الله ننه کرانی: هاشمی رفسنجانی، امیر کبیر دوم بود/ خدابخش: هاشمی در خط مشی سیاسی خود از اعتدال خارج نشد

مراسم گرامی داشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح امروز در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، مراسم گرامی داشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح امروز در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و مردم برگزار شده بود آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کرانی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری درباره شخصیت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی یکی از یاران امام راحل، رهبری و انقلاب بود که قبل و بعد از انقلاب خدمات بزرگی ارائه کرد و در صحنه های حساس و سخت همراه بود.

آیت الله ننه کرانی، هاشمی را از ستون های انقلاب، سیاستمدار، مدیر، مدبر توصیف کرد و افزود: او در تصدی دوران ریاست جمهوری برای سازندگی و عمرانی نظام کوشید و تا پایان عمر خود در کنار رهبری ایستاد.

وی با قدردانی از حضور پرشور و انسجام ملت در تشییع پیکر وی و برگزاری مراسم های گرامیداشت در کشور گفت: هاشمی رفسنجانی، امیر کبیر دوم برای کشور بود.

آیت الله ننه کرانی، درگذشت آیت الله رفسنجانی را برای کشور و نظام سنگین دانست.

در حاشیه این مراسم مجیدخدابخش استاندار اردبیل درباره شخصیت هاشمی رفسنجانی به خبرنگاران گفت: تقوی، ایمان و مبارزات ستم شاهی سه ویژگی برجسته وی بود.

خدابخش دوران فرماندهی جنگ 8ساله و جانشینی فرمانده کل قوا در این سالها را از اقدامات کم نظیر مرحوم هاشمی برشمرد.


وی دوران سازندگی و آبادانی پس از جنگ را از اثار ارزشمند به جای مانده وی دانست و افزود: هاشمی رفسنجانی روحیه خودباوری و سازندگی را ترویج داد و در خط مشی سیاسی خود از اعتدال خارج نشد.

انتهای پیام/