02:28 - 1396/05/10
کد خبر: 69585

مسئول بسیج جامعه زنان کوثر مطرح کرد:

120خواهر بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام شدند

مسئول بسیج جامعه زنان کوثر گفت: 120 نفر از خواهران بسیجی شهرستان کوثر در قالب اردوهای جهادی یک روزه با حضور در مناطق محروم شهری و روستایی به فعالیت در عرصه فرهنگی و آسیب های اجتماعی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، فرحناز اسمعلی با اشاره به فعالیت های بسیجیان خواهر در اردوهای جهادی اظهار کرد: 4 پایگاه خواهران شهرستان کوثر متشکل از 120 نفر در قالب اردوهای جهادی با حضور در مناطق محروم شهری و روستایی به فعالیت در عرصه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی پرداختند.

وی با بیان اینکه حضور این بسیجیان در مناطق محروم با هدف برگزاری کلاس های آموزشی و مهارتی در شهر و روستاهای است، افزود: بسیجان با حضور در مناطق شهری و روستایی کلاس های متعدد فرهنگی، فضای مجازی، طلاق و ازدواج، سبک زندگی اسلامی، امداد و نجات و دیگر آموزش های مهارتی و علمی را برای نوجوانان و جوانان آن مناطق برگزار می کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان کوثر خاطر نشان کرد: بازخورد این طرح و بهره مندی جوانان مناطق محروم از اینگونه مباحث فرهنگی، علمی و آموزشی موجب ارتقای سطح کیفی علوم اجتماعی و فرهنگی بسیجیان شده و ضمناً آموزش های لازم در حوزه خود امدادی و دگر امدادی را نیز می آموزند.

اسمعیلی از خودسازی به عنوان یکی دیگر از اهداف برگزاری اردوهای جهادی یاد کرد و گفت: تقویت روحیه و تفکر انقلابی و اسلامی در بین قشر آینده‎ساز جوان در جریان فعالیت‏های، فرهنگی، بهداشتی، ایمنی، سبک زندگی، فعالیت های مجازی و ... یکی از اهداف یاد شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کوثر با اشاره به اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر برخی از معروفاتی که رعایت نمی‌شود را شناسایی کردیم، گفت: حضور چهره به چهره مربیان بصیرتی و اخلاقی در مناطق محروم یکی از برنامه‌های اردوهای جهادی یک روزه در کوثر است.

به گزارشکوثرخبر، از جمله فعالیتهای بسیج دانشجویی، شهری و روستایی، سازندگی و پزشکی در کوثر را می توان به طرح ولایت، طرح هجرت، اردوهای جهادی، دوره‌های بصیرتی، راهیان نور و غیره اشاره کرد.

گفتنی است که بیش از 10 اردوی جهادی متشکل از خواهران و برداران در سطح شهرستان کوثر فعال است.

انتهای پیام/