18:20 - 1396/07/19
کد خبر: 71813

رکاب زنان تور ایران -آذربایجان به سرعین رسیدند+نتایج و عکس

سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان به میزبانی استان اردبیل و شهرستان سرعین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر، مرحله چهارم از سی و دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه در مسیر تبریز به سرعین و به مسافت ۱۹۶ کیلومتر برگزار و با قهرمانی امیر کلاهدوز رکابزن جوان ایران از تیم پیشگامان کویر یزد به اتمام رسید. 

در این مرحله امیر کلاهدوز از پیشگامان کویر یزد با زمان ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۴۰ ثانیه به عنوان نفر نخست از خط پایان گذر کرد.

 «توماس لباس» از کینان ژاپن با زمان ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۴۰ ثانیه و «راب رویخ» از تارتلتو بلژیک با زمان ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۴۰ ثانیه نیز دوم و سوم شدند. 

در پایان مرحله چهارم «راب رویخ» از تارتلتو بلژیک پیراهن طلایی را پس از سه روز از رکابزن اهل هلند تصاحب کرد و فردا با این پیراهن مسابقه می دهد.

  «ایلیا داویدنوک» از شهرداری تبریز برای سومین روز متوالی پیراهن کوهستان و پیراهن سفید را از آن خود کرد. پیراهن سبز نیز به  «مارکو دوئتس» از بیبی دامپ هلند رسید. 

فردا پنجشنبه مرحله پنجم تور در مسیر سرعین به تبریز و با طی مسافت ۱۹۱ کیلومتر برگزار می شود.

سی و دومین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان 16 تا 21 مهر در مجموع به مسافت 1010 کیلومتر در شش مرحله در مسیر استانهای آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/