14:26 - 1396/07/25
کد خبر: 71970

مدیر آموزش و پرورش سرعین:

رویکرد شهرداری و شورا صرفا عمرانی نباشد

مدیر آموزش و پرورش سرعین گفت:رويكرد شهرداري و شورای شهر نباید تنها نگاه خدماتي و عمراني باشد بلكه نگاهي وسیع در زمينه فرهنگي و اجتماعي می تواند در پیشبرد امورو توسعه متوازن شهری موثر و مفید باشد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر، سید غلامحسین گنجی در نشست با اعضای شورای شهر سرعین با اشاره به نقش و اهمیت شوراها در  پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به حل بعضی از مشکلات موجود نیست و تعامل و همکاری شورای اسلامی شهر در حل این مشکلات نقش بسزایی دارد .

مدیر اموزش و پرورش سرعین تصریح کرد: رويكرد شهرداري و شورای شهر نباید تنها نگاه خدماتي و عمراني باشد بلكه نگاهي وسیع در زمينه فرهنگي و اجتماعي می تواند در پیشبرد امورو توسعه متوازن شهری موثر و مفید باشد . 

رئیس شورای اسلامی شهر سرعین نیز گفت: تامین نیازهای آموزشی این شهرستان در زمینه نوسازی تجهیزات آموزشی، هوشمندسازی مدارس، و ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی نیازمند تعامل و همکاری بیشتر مردم و مسئولین می باشد که بایستی مورد توجه قرار گیرد .

محمدی اظهار کرد: جامعه اسلامی ایران باید قدر معلمان را بداند زیرا این قشر در غنی سازی فرهنگ جامعه نقش الگویی و تاثیر گذاری دارند که اعضای شورای شهر سرعین نیز با تمام توان در حل مشکلات آموزش و پرورش نهایت همکاری را خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/