10:29 - 1396/07/26
کد خبر: 71991

عضو شورای شهر اصلاندوز مطرح کرد:

مدیریت صحیح شهری در گرو انتخاب شهردار بومی و کارآمد است

یک عضو پارلمان شهری اصلاندوز می‌گوید که یکی از راههای توسعه و آبادانی شهر انتخاب شهردار بومی توانمند، متخصص و کارآمد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما"منوچهر علیزاده"امروز در گفت و گو با خبرنگارارس تباربا بیان اینکه طبق وعده انتخاباتی برای انتخاب شهردار بومی همچنان مصمم هستم گفت:یکی از راههای توسعه و آبادانی شهر اصلاندوز انتخاب شهردار بومی توانمند،متخصص و کارآمد است.

وی با اشاره به امانتداری رای مردم و عمل به وعده انتخاباتی مبنی بر مدیریت صحیح شهری توسط شهردار بومی افزود:مشارکت عمومی زمانی صورت می‌گیرد که بین شهردار و شهروندان تعلق‌خاطری وجود داشته باشد و این موضوع نیز در مورد شهردار بومی صادق خواهد بود.

عضو شورای شهر اصلاندوز با بیان اینکه عدم شناخت شهردار غیربومی از بافت فرهنگی شهر سبب وقفه در تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد گفت:لازم است به انحاء مختلف ظرفیت‌های بومی محلی را شناخت و آشنا بود.اما امیدواریم با وحدت و همدلی که بین اعضا وجود دارد در آینده‌ای نزدیک با یک رای حداکثری به گزینه مد نظر برسیم.

علیزاده با بیان اینکه در امورات شهری باید به افراد تحصیلکرده و متخصص فرصت هم اندیشی داده شود افزود:شورای شهر با تعامل،وحدت و هماهنگی باید به سمت رضایتمندی شهروندان حرکت کند و این مهم با توسعه و درآمد پایدار شهری محقق می شود.

وی مشارکت همه جانبه مردم در توسعه و آبادانی را از ضروریات شهری آباد دانست و افزود: همکاری مردم و دستگاههای اجرائی با شهرداری توسعه شهر را فراهم می کند.

این عضو شورای شهر با تاکید بر انتخاب شهردار براساس ملاک شایسته‌سالاری گفت:توجه به آیتم‌هایی چون میزان و رشته تحصیلی،اشراف کامل به قوانین مدیریت شهری،داشتن توان جسمی بالا،بومی بودن،داشتن تقوا و دست‌پاکی از جمله ویژگی‌هایی است که یک شهردار اصلح باید برای مدیریت شهر اصلاندوز داشته باشد.

انتهای پیام/