15:04 - 1396/07/26
کد خبر: 72003

در اعتراض به اظهارات سخیف رئیس جمهور امریکا صورت گرفت؛

دفاع تمام قد مرزنشینان بیله سوار از "سپاه پاسداران" +تصاویر

مردم مرزنشین بیله سوار در پاسخ به اظهارات سخیف رئیس جمهور امریکا انزجار خود را اعلام داشته و با برپایی تجمعات مختلف حمایت خود را از جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران اعلام داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از صبح مغان، مردم شهرستان بیله سوار از همان لحظات ابتدایی اظهارات سخیف دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا علیه مردم ایران اسلامی انزجار خود را از این لفاظی ها اعلام داشته و با برپایی تجمعات مختلفی در گوشه گوشه شهرستان حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران اعلام داشتند.

 

 پیش از ظهر امروز چهارشنبه جمعی از کارکنان و کارگران پایانه بین المللی شهرستان بیله سوار در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجمع در محوطه پایانه ضمن اعلام انزجار از یاوه گویی های اخیر ترامپ رئیس جمهوری امریکا به کمپین "ما سپاهی هستیم" پیوستند.

در این تجمع  رانندگان و تاکسی داران بیله سوار نیز هم نوا با پرسنل پایانه با شعارهای مرگ بر امریکا علاوه بر محکومیت سخنان ترامپ از اقدامات سپاه در مبارزه با تروریست های داعشی تشکر خود را ابراز داشتند.

 پرسنل پایانه مرزی بیله سوار به پویش مردمی "ما سپاهی هستیم" پیوستند + تصاویر
 
 پرسنل پایانه مرزی بیله سوار به پویش مردمی "ما سپاهی هستیم" پیوستند + تصاویر
 
 پرسنل پایانه مرزی بیله سوار به پویش مردمی "ما سپاهی هستیم" پیوستند + تصاویر
 
 
بازاریان بازارچه مرزی این شهر نیز در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران در مقابل درب ورودی بازارچه تجمع کرده و با شعارهایی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام داشتند.
 
 

 

کارگران شهرداری بیله سوار به اظهارات احمقانه ترامپ پاسخ دادند

روز گذشته نیز کارگران و کارکنان شهرداری بیله سوار با تجمع مقابل شهرداری حاضر شده و با مشت های گره کرده ضمن محکومیت سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و تروریست خواندن سپاه، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

تجمع کنندگان در حالی با لباس فرم و کاور خدمات شهرداری در این تجمع حاضر و با شعار و مشتهای گره کرده "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر ترامپ" خشم و انزجار خود را اعلام کردند که پیامی هم برای رئیس جمهور آمریکا داشتند که "من هم یک سپاهی هستم".

 

دانش آموزان آموزشگاه امید آینده بیله سوار  نیز در تجمع گسترده مقابل مسجد جمعه این شهر با در دست داشتن آرم های سپاه پاسداران به کمپین ما سپاهی هستیم پیوستند.

 

اعلام انزجار بسیجیان و اعضای کانون های مساجد از یاوه گویی های ترامپ

بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج و اعضای کانون های فرهنگی هنری  مساجد شهرستان در تجمعات خود از سپاه پاسداران حمایت خود را اعلام ردند.

 

پاسخ به اظهارات احمقانه ترامپ توسط اهالی روستای دمیرچیلو

مراسم مشابهی نیز در روستای دمیرچیلو با حضور تنی چند از اهالی روستا برگزار شد.

در این مراسم اهالی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کمپین "من یک سپاهی ام" پیوستند.

 

پاسخ دندان شکن دانشجويان بیله سواری به یاوه‌گویی‌های ترامپ

 به دنبال یاوه گویی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران، دانشجويان دانشگاه های آزاد اسلامي و پیام نور  واحد شهرستان بیله سوار  امروز تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

در این تجمع که با حضور  اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها برگزار شد، معترضان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر ترامپ و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از اظهارات ترامپ اعلام کردند

 

به گزارش پایگاه خبری صبح مغان، قرائت بیانیه حمایت از سپاه پاسداران و در محکومیت سخنان گستاخانه ترامپ رییس جمهور آمریکا از دیگر برنامه هایی بود که در مراسمات و تجمعات مردم اجرا شد.

گزارش از بهروز پیری

انتهای پیام/