16:47 - 1396/07/26
کد خبر: 72005

بی توجهی ادارات خدمات رسان به دستور فرماندار بیله سوار/ ارسال اخطار قطعی به مشترکان همچنان ادامه دارد+سند

با توجه به ممنوعیت ارسال اخطار قطعی از سوی ادارات خدمات رسان به مشترکان به خاطر تاخیر در پرداخت بدهی گندمکاران شهرستان بیله سوار اما ارسال اخطارها و قطعی ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از صبح مغان، انتشار خبر دستور فرماندار بیله سوار به عدم ارسال اخطار قطعی از سوی ادارات خدمات رسان به مشترکان به خاطر تاخیر در پرداخت بدهی گندمکاران شهرستان، رضایت کشاورزان را به دنبال داشت اما برخی اظهارات اهالی و مستندات نشان می دهد این اخطارها بدون توجه به دستور فرماندار همچنان به مشترکان ارسال می شود.

در این خبرها اعلام شد فرماندار بیله سوار با ارسال نامه ای به ادارات خدمات رسان از جمله شرکت گاز، برق، آب و فاضلاب و مخابرات و... دستور توقف ارسال اخطاریه ها به مشترکان به خاطر تاخیر در پرداخت بدهی گندمکاران شهرستان را داده است اما شواهد نشان می دهد این اخطارها همچنان به مشترکان ارسال می شود.

 

علاوه بر ارسال اخطاریه های قطعی به مشترکان گاز، برخی مشترکان تلفن همراه نیز از قطعی تلفن های خود خبر می دهند.

یکی از شهروندان در این باره گفت: اگر مسئولان نمی تواند بدهی گندم کاران را بدهند حداقل اجازه فشار به مردم از سوی برخی ادارات خدمات رسان را ندهند.

وی می گوید: ما از دولت طلب زیادی از بابت پول گندم داریم و 4 ماه از زمان خرید تضمینی می گذرد اما کماکان خبری از پرداخت بدهی هایمان نیست.کشاورز ساکن روستای دمیرچی اظهار داشت: با توجه به وضعیت اسف بار اقتصادی که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتمان به وجود امده، برای خرید نان خانواده از صندوق صدقه پول برمیداریم و توان زندگی کردن برایمان سخت شده است.

 

یک کشاورز اهل روستای قره قاسملو نیز گفت: پول گندم ما نزدیک 25میلیون تومان مانده است و دو برگه چکم نیز برگشت خورده و هر روز بانک تهدید می کند اما وقتی حرف از بدهی آب، برق و گاز به میان می آید سریعا اخطار می دهند و قطع می کنند.

 

به گزارش صبح مغان، 4 ماه از خرید تضمینی گندم کشاورزان گذشته اما کماکان پرداخت بدهی مردم در هاله ای از ابهام است و روز به روز مشکلات اقتصادی این قشر از جامعه شدید تر می شود.

افزایش حجم بدهی کشاورزان به افراد، عدم توانایی خرید وسایل و نیازهای ضروری زندگی و اثرات زیان بار روحی و روانی در بین خانواده های کشاروزان از جمله مواردی است که دلیل ان پرداخت نشدن به موقع بهاء گندم توسط دولت می باشد.

گزارش از بهروز پیری

انتهای پیام/