10:46 - 1396/09/18
کد خبر: 73511

نماینده سابق مجلس:

تصمیم نابخردانه ترامپ، پیامدی جز نابودی اسرائیل نخواهد داشت

نماینده سابق اردبیل در مجلس گفت: تصمیم نابخردانه ترامپ، اهانت به احساسات صدها میلیون مسلمان بود که پیامدی جز نابودی اسرائیل نخواهد داشت.

کمال الدین پیرموذن نماینده سابق اردبیل در مجلس در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، در خصوص تصمیم اخیر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: تصمیم نابخردانه ترامپ، اهانت به احساسات صدها میلیون مسلمان بود که قطعا پیامدی جز نابودی اسرائیل نخواهد داشت.
وی با اشاره به همراهی و سازش برخی کشورهای اسلامی و عربی با جریان نیرنگ در خصوص حرکت ذلت بار شناسايي بيت المقدس بعنوان پايتخت رژيم غاصب صهيونيستي گفت: این اقدام نتیجه ای جز افزایش فتنه های تجاوز گری، ستم پیشگی و جنگ افروزی رژیم صهیونیستی و گسترش زمینه های تضعیف و تهدید ارزش های انسانی ندارد.
پیرموذن با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و همپیمانانش، با سو استفاده از فضای بحرانی خاورمیانه، همه آثار حیات در سرزمین های اشغالی را هدف حملات ضد انسانی خود قرار داده است گفت: رژیم اشغالگر قدس، از آغاز موجودیت غیرقانونی اش تاکنون، رهاوردی جز شرارت و ناامنی درمنطقه و تهدید صلح جهانی نداشته است.
نماینده سابق اردبیل در مجلس افزود: بدون تردید قدس شریف و سرزمین فلسطین روزی به صاحبان اصلی آن باز خواهد گشت و در آن روز عزت و سربلندی از آن کسانی خواهد بود که در این دوران سخت قدمی در این راستا برداشته باشند.
 پیرموذن با بیان اینکه ملت مبارز فلسطین تاکنون فرزندان بسیاری را تقدیم آرمان خود کرده است، اما در برابر دشمن تا دندان مسلح هرگز از پای ننشسته و نخواهد نشست گفت: بر همه ملت ها و انسان های حق طلب جهان خصوصا مسلمانان و بالاخص مردم شریف ایران اسلامی، لازم است همواره و به هر نحو ممکن از مردم ستمدیده و قهرمان و مبارز فلسطین تا رسیدن به حقوقشان حمایت كرده و با تصميمات ظالمانه ترامپ در اين خصوص مخالفت نمايند.

انتهای پیام/