12:28 - 1396/09/27
کد خبر: 73700

دانش آموزان اردبیلی در مسابقات بین المللی UCMAS مالزی افتخار آفریدند

تمامی 7 نفر دانش آموزان اردبیلی حاضر در مسابقات UCMAS 2017 مالزی حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازادیب رسامسابقات بین المللی UCMAS مسابقات هر ساله به منظور شکوفایی استعدادها و تشویق دانش‌آموزان به یادگیری ریاضیات در یکی از کشورهای عضو UCMAS برگزار می شود.طرح توسعه ذهنی و محاسبه با استفاده از چرتکه یک برنامه منحصر به فرد برای رشد کودکان است که در سال 1993 در کشور مالزی ابداع شد.

در مسابقات امسال که در نوزدهم و بیستم آذر ماه و با حضور هزاران دانش آموز نخبه، اساتید و والدین از سراسر جهان در گنتینگ شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار شد، دانش آموزان استان با کسب 3  مقام اول، 2 مقام دوم و 2 سومی، افتخاری دیگر برای کشور جمهوری اسلامی ایران و استان اردبیل به ارمغان آوردند.

نتایج دانش آموزان اردبیلی در مسابقات جهانی 2017  مالزی:

امیر رصا نونهال ، مقام اول، سطح Elementary A

بهار ایمان زاده ، مقام دوم ، سطح Elementary A

کمیل جبارزاده ، مقام سوم ، سطح Elementary A

دنیز نوری ، مقام اول، سطح Intermediate A

علی عینی ، مقام دوم، سطح Intermediate A

برهان سلیمانی ، مقام سوم، سطح Intermediate A

محمد مهدی رشید مردان ، مقام اول، سطح IntermediateB

در بیست و دومین دوره مسابقات جهانی UCMAS ، 166 دانش آموز از کشور جمهوری اسلامی ایران، تحت نظارت موسسه علمی- آموزشی نواندیشان پرتو راه ابریشم  در این مسابقات شرکت کرده بودند که تیم جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب ۴ گرند چمپیون (قهرمان بزرگ)، 14 چمپیون (قهرمان) و 56 مقام اولی گردید.

در مسابقه دیداری هر دانش آموز باید به  دو یا سه ورقه در اندازه کاغذA3  که مجموع انها دارای 200 عدد سوال محاسباتی می باشد، پاسخ دهد. مدت زمان پاسخگویی به سوالات 8 دقیقه بوده و دانش آموزانی که بتوانند به بیشترین سوالات به طور صحیح پاسخ دهند، در رتبه های برتر قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/