15:12 - 1396/10/15
کد خبر: 74180

امام جمعه موقت نیر؛

اصل اعتراضات مردم برحق بود/ مردم با حفظ بصیرت پاسخ اغتشاشگران را دادند

امام جمعه موقت شهرستان نیر گفت: انتقاد حق مردم است ولی متاسفانه برخی اراذل و اوباش در جریان های اخیر انتقاد مردم را به اختشاش تبدیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیرمیز؛ حجت الاسلام دوستعلی ربانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که درمحل مصلی برگزار شده بود ، اظهار داشت: انتقاد حق مردم است ولی متاسفانه برخی اراذل و اوباش در جریان های اخیر انتقاد مردم را به اختشاش تبدیل کرده اند.

وی افزود: پشت این اختشاشات استکباران دنیا وجود دارند که هدایت آن برعهده آنهاست.

حجت الاسلام ربانی با اشاره به این مطلب که خوشبختانه بصیرت و آگاهی مردم در دشمن شناسی بالا رفته گفت: مردم در راهپیمایی روز گذشته نشان دادند که بصیرت و آگاهی آنها در دشمن شناسی بالاست و دشمنان باید بدانند که نمیتوانند خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد سازند.

وی از مردم خواست تا اتحاد جامعه را حفظ کنند.

امام جمعه موقت نیر در ادامه به فرافکنی برخی از شبکه های مجازی در خصوص گرانی برخی کالا و اجناس اشاره کرد و افزود: اینگونه شبکه ها نباید با ذهنیت مردم بازی کنند و فکر آنها را خدشه دار کنند چون هنوز اتفاقی درخصوص افزایش قیمت ها رخ نداده است.

وی به مسئله یمن و فلسطین و جنایت هایی که از سوی رژیم صهیونیست و آل سعود درحال انجام دادن هستند اشاره کردو به سکوت مجامع بین المللی در خصوص این رخدادها مطالبی بیان کرد.

 

انتهای پیام/