15:55 - 1396/10/21
کد خبر: 74347

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

پرواز اردبيل به باكو و اردبيل به وان تا عيد برقرار می شود

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز مستقيم از فرودگاه اردبيل به باكو جمهوري آذربايجان و اردبيل به وان تركيه تا عيد امسال برقرار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، فرزانه شرف بافی امروز (پنج شنبه) در مراسم بازگشایی فرودگاه شهرستان پارس آباد مغان اظهار داشت: وظيفه خودمان مي دانيم در هواپيماي جمهوري اسلامي ايران به توسعه كشور خدمت كنيم و امروز افتخار مي كنيم كه اولين پرواز مستقيم فرودگاه پارس آباد با دست پر و هواپيماي صد ميلياردي افتتاح و به بهره برداري رسيد.

وي با اعلام اينكه هر جا لجستيك و حمل و نقل باشد در آن توسعه رخ خواهد داد، به توجه ويژه وزير راه و شهرسازي به اين شهرستان اشاره و گفت: بنا به دستور و نگاه آقاي آخوندي وزير راه و شهرسازي به اين منطقه آمديم تا فرودگاه پارس آباد را افتتاح كرده و برنامه پروازي هم براي اين فرودگاه داريم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با بيان اينكه فرودگاه پارس آباد را تنها نمی گذاریم، افزود: هر چند مشکلاتی در این فرودگاه وجود دارد اما تلاش می کنیم تا ذره ذره این مشکلات رفع شود تا اينكه خدمت گذار مردم شريف اين منطقه باشيم.

شرف بافي با اعلام اينكه اگر هواپيما بخواهد پرواز كند بايستي اقتصادي پرواز كند، گفت: هر كاري كه بخواهيم انجام بديم بايستي صرفه اقتصادي در آن باشد و ما اين قول را به مردم پارس آباد مي دهيم كه در صورت استقبال مردم و تواتر پروازها، اين فرودگاه را تبديل به بين المللي كنيم.

وي ادامه داد: دولت بسترسازی و زمینه سازی لازم را در فرودگاه پارس آباد مغان انجام داده و در نظر داریم امكانات فرودگاه پارس آباد را توسعه دهيم و علاقه مند به اين هستيم تا پارس آباد را به فرودگاهي كه امكانات بین المللی داشته باشد تبديل كرده و بعد از آن پرواز پارس آباد – باكو را هم برقرار كنيم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تصريح كرد: براي فرودگاه اردبیل هم برنامه ریزی کردیم تا دسترسي از فرودگاه اردبيل به باکو آذربايجان و اردبيل به وان تركيه انجام شود و انشالله سعی مي كنيم تا زمان عید امسال پروازهاي اين مسير برقرار شود.

شرفبافي در ادامه مغان را دشتي زرخيز با مردماني فهيم، توانمند، با شعور و غيرتمند دانسته و از همه افرادي كه در راه اندازي، توسعه و بهبود وضعيت اين فرودگاه اعم از امام جمعه، استاندار، فرماندار و نماينده مردم شهرستانهاي پارس آباد و بيله سوار در مجلس و مدير فرودگاه قدرداني كرد.

انتهای پیام/