14:22 - 1396/10/22
کد خبر: 74364

امام جمعه نمین:

با وحدت و همدلی می توان مشکلات کشور را حل کرد

امام جمعه نمین گفت: با وحدت و همدلی کارهای بزرگی می توان برای مردم انجام داد و مشکلات آنان را حل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه نماز جمعه شهر نمین به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: باید مواظب باشیم که سستی و تنبلی ما را از امامان، انقلاب و شهدا جدا نکند.

 

امام جمعه نمین در ادامه از حضور پرشور مردم و همچنین تمام مسئولینی که نهایت همکاری را در جهت باشکوه برگزار شدن یادواره نیارق کرده بودند تشکر کرد.

 

وی به بخشی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اشاره کرد و گفت: دشمنان حالت انفعالی به خود گرفته اند و می خواهند شکست های خود را با ایجاد اختلاف و فتنه در کشور ما جبران کنند که ملت ایران اجازه چنین کاری را به آنان نخواهند داد.

 

حجت الاسلام یوسف زاده ادامه داد: ما گوش به فرمان ولایت هستیم و با اشاره رهبری همان طور که ریشه فتنه را کندیم  آمریکا و اسراییل را نیز نابود خواهیم کرد.

 

امام جمعه نمین به مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و گفت: با وحدت و همدلی کارهای بزرگی می توان برای مردم انجام داد و مشکلات آنان را حل کرد.

 

وی در پایان تصویب قطعنامه جهت حمایت از اغتشاشگران و فتنه گران در کنگره آمریکا را به شدت محکوم کرد و گفت: دشمنان با این کارها هیچ وقت نمی توانند اراده و ملت ایران را در مقابله با آمریکا و سایر دشمنان تضعیف کنند.

 

انتهای پیام/