14:56 - 1396/10/22
کد خبر: 74367

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری:

مسئولین بجای توجیه قصور خود، مشکلات مردم را حل کنند

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری گفت: مسولین بجای اینکه بیشتر وقت خود را بدنبال پیدا کردن متهم و توجیه قصور خود صرف کنند به فکر حل مشکلات مردم باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه نماز جمعه این هفته با بیان اینکه یک ساعت درست فکر کردن از یک سال عبادت افضل است، گفت: ما باید به عجل و مسیرعجل خود فکر کنیم و بدانیم که در دنیای بعد از مرگ فقط اعمال انسان است که او را همراهی می کند و سرنوشت او را رقم خواهد زد.

 

وی افزود: در دنیا با اینکه طرفدار حق معمولا کم بوده ولی وعده الهی بر پیروزی جبهه حق هر چند تعدادشان هم کم باشد تحقق پیدا کرده و همیشه حق پیروز شده است.

 

امام جمعه گرمی گفت: پس از سقوط رژیم پهلوی، اداره مملکت به دست جوانان مومن ومتعهد و به رهبری امام راحل افتاد و مدیران جوان آن زمان کشور بدون اینکه هیچ سابقه مدیریت داشته باشند در مقابل رژیم صدام و قدرت های بزرگ دنیا و کمک های نظامی ده ها کشور به صدام ایستادند و با رهبری امام(ره) پیروز شدند و امروز هم در عرصه های مختلف به پیشرفت های چشمگیری دست یافتند بطوریکه استکبار جهانی از این عظمت و قدرت ایران اسلامی درمنطقه و جهان به شددت عصبانی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وعده های دورغین کاندیدهای انتخاباتی در پست های مختلف و تقصیرها را به گردن همدیگر انداختن، مردم را به خدمات صورت گرفته ای نظام بدبین می کند، افزود: مسولین بجای اینکه بیشتر وقت خود را بدنبال پیدا کردن متهم و توجیه قصور خود صرف کنند به فکر حل مشکلات مردم باشند.

 

خطیب جمعه گرمی گفت: در مورد برخورد با متخلفان و مفسدان اقتصادی که تخلف آنها محرز شده است بطور شفاف برخورد صورت گیرد تا حق مردم و بیت المال ضایع نشود.

 

وی علت برخی از نارضایتی مردم از خدمات صورت گرفته را عدم آگاهی و اطلاع رسانی درست و دقیق به مردم عنوان کرد و گفت: مسولین شهرستانی باید خدمات صورت گرفته را به مردم اطلاع رسانی و گزارش کنند تا مردم در جریان و تلاش های صورت گرفته از سوی مسولان قرار گیرند.

 

 

انتهای پیام/