15:20 - 1396/10/22
کد خبر: 74368

امام جمعه موقت نیر:

فضای مجازی اگر مدیریت شود می‌تواند برای جوانان فرصت باشد

حجت الاسلام ربانی گفت: دنیای امروز به اهمیت فضای مجازی پی برده است،براین اساس مسئولان باید آن را مدیریت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیرمیزحجت‌الاسلام دوستعلی ربانی امام جمعه موقت نیر در نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: نباید از حضور مؤثر در فضای مجازی غافل شد و اجازه داد صاحبان اندیشه های آلوده مدیریت آن را بر عهده بگیرند.
وی با اشاره به اینکه فضای مجازی خطرهای متعددی برای نوجوانان و جوانان دارد گفت: بسیار ضروری است مسوولان به دنبال چاره اندیشی برای جلوگیری از آثار مخرب برخی از شبکه های مجازی باشند.
امام جمعه موقت نیر در ادامه خاطر نشان کرد: مسوولان فرهنگی و نهادهای آموزشی و تبلیغی و همچنین خانواده ها وظیفه دارند تا نظارت بیشتر و بهتری بر فضای مجازی و نحوه استفاده جوانان از آن داشته باشند چون هر گونه بی تفاوتی و بی توجهی آسیب های زیادی به همراه دارد.
امام جمعه موقت نیر گفت: چنانچه فضای مجازی به درستی مدیریت شود می‌تواند به فرصت تبدیل شود.
خطیب جمعه موقت نیر بر نقش والدین به خصوص مادران در تربیت نوجوانان و آینده سازان جامعه تاکید کرد و گفت: غفلت والدین از  فرزندان پیامد های ناگواری به دنبال خواهد داشت.
خطیب جمعه نیر در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست و جنایات این کشور بر کسی پوشیده نیست گفت: حقوق بشر آمریکایی برای همه کشورها مشخص است لذا آمریکا نمی تواند خود را حامی حقوق بشر بداند.

انتهای پیام/