00:01 - 1396/10/23
کد خبر: 74373

رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در کوثر خبر داد؛

تشکیل کمیته های ایام الله دهه مبارک فجر در کوثر/مردم، مسئولان را در صحنه های متعدد انقلاب همراهی می کنند

رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در کوثر از تشکیل کمیته ادارات، انتظامی، بسیج، مساجد، اصناف، فرهنگی و ورزش و جوانان برای برگزاری برنامه ها و مراسمات ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علیرضا علیپور در گفتگو با خبرنگارکوثرخبربا اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی و تبیین آن بین جوانان گفت: در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر قرار داریم، در این ایام انتظار می رود مسئولین امر و دیگر ارگان ها و نهاد های شهرستان ضمن تدارک برنامه و برگزاری مراسمات در شان این ایام، دستاورد های انقلاب را بین اقشار جامعه بخصوص جوانان تبیین کنند.

وی ادامه داد: دهه فجر فرصت مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و تعامل و همراهی بیشتر مردم با مسئولان است؛ چرا که مردم صاحبان اصلی انقلاب بوده و لازم است مسئولان را در عرصه ها و صحنه های متعدد همراهی کنند.

فرماندار کوثر خاطرنشان کرد: مسئولان باید در این دهه با حضور در میان مردم بویژه خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی را برای توسعه و عمران شهرها و روستاها بیان کنند؛ دولتمردان در این ایام نیز همچون سنوات گذشته پروژه ها و طرح های اقتصادی و تولیدی را به بهره برداری خواهند رساند.

به گفته علیپور کمیته های ایام الله دهه مبارک فجر از جمله کمیته ادارات، انتظامی، بسیج، مساجد، اصناف، فرهنگی و ورزش و جوانان در سطح شهرستان تشکیل شده تا برنامه های این ایام را به مرحله اجرا برسانند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه برنامه های این دهه در دست تدوین است، اضافه کرد: در این دهه برنامه هایی مختلفی شامل افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، برنامه های فرهنگی، هنری و مسابقات ورزشی، دیدار با امام جمعه کوثر، دیدار با خانوادهای شهدا و تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی، دیدار مسئولان با مردم و جشن های انقلاب اسلامی و در نهایت راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/