10:01 - 1396/10/26
کد خبر: 74472

با حضور روسای هیئت‌های رزمی؛

سالن مدرسه هنرهای رزمی شهید امیر علی مستعلیزاده افتتاح شد

با حضور روسای هیئت‌های رزمی شهرستان مشگین‌شهر سالن مدرسه هنرهای رزمی شهید امیر علی مستعلیزاده افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، شمس الدین تبریزچی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین‌شهر در جلسه افتتاحیه سالن مدرسه هنرهای رزمی شهید امیر علی مستعلیزاده گفت: هر مکانی که در راستای پرورش نیروهای انقلابی و ورزشی بازگشایی شود و جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور کند مهم و ارزشمند است.

وی افزود: این شهرستان در طول دهه های گذشته توسعه چشم گیری یافته است اما متاسفانه هنوز اماکن ورزشی شهرستان جوابگوی نیاز شهرستان نیست و به شدت نیاز به افزایش و توسعه اماکن ورزشی هستیم لذا هر فرد، دستگاه و نهادی که برای توسعه اماکن ورزشی گام بردارد با جان و دل از آنان استقبال و حمایت می‌کنیم.

میر حسین موسوی مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان در این جلسه گفت: این سالن با تمام امکانات سرمایشی و گرمایشی، حمام و سرویش‌های بهداشتی استاندارد راه اندازی شده که با حداقل هزینه به مربیان ورزشی و ورزشکاران واگذار می‌شود.

وی تاکید کرد: در امر ورزش توجه به مسائل فرهنگی بالاتر از آموزش و ورزش است که لازم است ورزش‌های رزمی با فرهنگ همراه شود تا تاثیرگذاری بیشتری داشته و نیروهای مومن و انقلابی تربیت شود.

موسوی در پایان با تاکید بر اینکه اتحاد و همدلی در بین ورزشکاران امری ضروری است گفت: مربیان جهادگران عرصه ورزش هستند و فعالیت در این عرصه هیچ گونه منافع مالی برای آن‌ها ندارد و تنها براساس علایق شخصی خود در این حوزه ورزشی حضور یافته اند.

در پایان این جلسه سالن مدرسه هنرهای رزمی شهید امیر علی مستعلیزاده به دست پیشکسوتان ورزش رزمی شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/