09:52 - 1396/11/23
کد خبر: 75287

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال اعلام کرد؛

اول اسفند؛ خلخال میزبان یک شهید گمنام است

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال از میزبانی خلخال برای حضور یک پیکر مطهر شهید گمنام در روز اول اسنفد همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو،حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال از میزبانی  این شهرستان در ایام فاطمیه از پیکر مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خبر داد .

وی گفت: در روز اول اسفند مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار در خلخال از مقابل سپاه پاسداران انجام خواهد شد.

امام جمعه خلخال افزود: این شهید از شهدای هشت سال دفاع مقدس 16 ساله و از شهدای عملیات خیبر است؛ مراسم شبی با شهدا این شهید گمنام  روز 30 بهمن در مصلی حضرت آیت الله خامنه ای خلخال برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت این شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس روز اول اسفند از ساعت 14 الی 15:30 دقیقه عصر در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) خلخال برگزار می شود.

رشتبری با قدردانی از امت شهیدپرور و انقلابی خلخال برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از آرمان انقلاب به حق محقق شد و مردم با حضوری دوباره دشمنان را متحیر ساختند.

در این مراسم فریدون بابایی بر لزوم جدیت کارگروه ها در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم این شهید گمنام در هماهنگی برای مراسم استقبال از شهید، گروه موزیک،مراسم شبی با شهدا ، مراسم خاکسپاری، و سایر مراسمات شهید تاکید کرد.

فرماندار خلخال نیز در بخشی از سخنان خود از حضور مردم فهیم و قدرشناس و انقلابی خلخال در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

وی  گفت: با ورود این پیکر شهید شمار شهدای گمنام شهرستان خلخال به 10 پیکر مطهر خواهد رسید.

 

 

 

انتهای پیام/