17:26 - 1396/11/23
کد خبر: 75298

درخشش ورزشکار اصلاندوزی در مسابقات پرورش اندام باشگاههای استان اردبیل+تصاویر

بهنام رزاقی ورزشکار اهل روستای بران علیا اصلاندوز در مسابقات قهرمانی پرورش اندام باشگاههای استان اردبیل به مقام های اول و دوم این مسابقات دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،به مناسبت سالگردپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باشعار ورزش دشمن اعتیاد رقابتهای پرورش اندام،بادی کلاسیک وفیزیک قهرمانی باشگاههای استان اردبیل روز جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ با شرکت ۸۰ نفر ورزشکار در قالب ۱۲ تیم به میزبانی شهرستان پارس آباد برگزار شد که  تیم شهرستان پارس آباد به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

در این مسابقات "بهنام رزاقی" ورزشکار اهل روستای بران علیا از توابع اصلاندوز در وزن منهای 70 در رشته بیلدینگ به مقام اول و در رشته فیزیک بدنی به مقام دوم دست یافت.

وی پیش از این کسب مقام اول در رشته بادی بیلدینگ در وزن 75 کیلو در شهرستان پارس آباد،مقام اول پرس سینه در وزن 74 کیلو و مقام سوم در جام تورال اسپورت در وزن 75 کیلو را در کارنامه درخشان خود دارد.

رزاقی در گفت و گو با خبرنگارارس تبار،خمایت مسئولان را خواستار شد و گفت:اگر امکانات کافی برایم مهیا باشد می توانم در سطوح کشوری شرکت کنم در غیر اینصورت امکان شرکت نخواهم داشت.

بنا به کسب مقام اولی بهنام رزاقی در مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاههای استان اردبیل سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز به همراه ایمان کرمی دهیار روستای بران علیا با حضور در منزل این ورزشکار آینده دار،کسب مقام قهرمانی وی را به جامعه ورزشی بخش و خانواده اش تبریک گفت و هدیه ای به رسم یادبود به وی اهدا کرد.

مینایی با اشاره به  لزوم پرورش استعداد جوانان برای موفقیت در کلیه امور از جمله در میادین ورزشی گفت:امیدواریم شاهد موفقیت بهنام رزاقی و امثال این ورزشکار بخش اصلاندوز در عرصه های ورزشی استان و کشور باشیم.چرا که هر جوانی به موفقیت می رسد باعث افتخار منطقه است.

گفته می شود بهنام رزاقی همچنین در رشته فوتبال تبحر خاصی دارد و در مسابقات لیگ استانی در تیم منتخب گرمی حضور داشته است.

امید است مسئولان برای پیشرفت جوانان ورزشکار و فتح قله های موفقیت آنها بفکر حمایت از این جوانان منطقه باشند.

 

 

 

انتهای پیام/