08:39 - 1396/11/24
کد خبر: 75302

در جمع هیات تنیس روی میز کوثر مطرح شد:

ورزش در شهرستان کوثر مُرده است/ مسئولان در ساماندهی هیات‎های ورزشی همت کنند

امام جمعه کوثر ضمن تاکید بر رفع کمبودهای ورزشی جوانان در این شهرستان گفت: ورزش در کوثر مرده است، لازم است مسئولان امر در ساماندهی هیات های ورزشی و تخصیص اعتبارات ویژه به هیات ها همت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، امام جمعه کوثر شامگاه دوشنبه با حضور در جمع تنیسور های کوثری واقع در سالن پینک پنگ شهید عزتی شهر گیوی با جوانان دیدار کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مطرح شده آنان قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی در جمع تنیسور های کوثری اظهار کرد: با پیگیری های انجام یافته با مدیرکل اداره ورزش و جوانان اردبیل در صدد رفع مسائل، مشکلات و دیگر زیرساخت های ورزشی در این شهرستان هستیم، در این خصوص مقرر شده است؛ ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان در چند روز آینده با سفر به شهرستان کوثر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان منطقه قرار گیرد.

وی ادامه داد: مشکل اصلی ورزش در شهرستان کوثر عدم استفاده بهینه از زیرساخت هاست؛ با وجود اینکه سرانه ورزشی شهرستان کوثر نه تنها در استان بلکه در سطح کشور نیز بیشتر است ولی متاسفانه مسئولان امر در خصوص فعال سازی هیات های ورزشی، تخصیص اعتبارات ورزشی به هیات ها و همینطور در جذب جوانان منطقه به ورزش کم کاری کرده اند.

خطیب جمعه کوثر اضافه کرد: متاسفانه از این زیرساخت ها و امکانات به شکل موثری استفاده نشده است، جذب جوانان به امر ورزش یکی از مهمترین اموراتی است که در این برهه از زمان و در تنگنای اجتماعی و اقتصادی و دیگر معضلات فرهنگی توصیه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی ضمن تاکید بر رفع کمبودهای ورزشی جوانان در این شهرستان گفت: ورزش در کوثر مرده است، لازم است مسئولان امر در ساماندهی هیات های ورزشی همت کنند؛ عدم توجه به خواسته جوانان کنطقه در حوزه ورزش قطعاً آسیب های اجتماعی نیز افزایش خواهد یافت؛ جوانان منطقه و فعالان ورزش تنها خواستار رفع تبعیض هستند و بتبع حقوق ورزشی خود را از مسئولان طلب می کنند.

به گزارش کوثرخبر، مشکل گرمایشی سالن پینگ پنگ، کف پوش سالن، عایق بندی، عدم تخصیص اعتبار و بودجه به هیات پینگ پنگ، مشکل روشنایی و عدم توجه مسئولان شهرستانی و استانی به خواسته هیات پینگ پنگ از جمله مسائی بود که تنیسور های کوثری با امام جمعه  کوثر در میان گذاشتند.

 

 

انتهای پیام/