13:45 - 1396/11/24
کد خبر: 75333

در روستای عبدالرضاآباد؛

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با خانواده شهید نیکنام مهراوران دیدار کرد + عکس

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز با حضور در روستای عبدالرضاآباد شهرستان پارس آباد با خانواده شهید نیکنام مهراوران دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان،فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز با حضور در روستای عبدالرضاآباد شهرستان پارس آباد با خانواده شهید نیکنام مهراوران دیدار کرد.

سرهنگ غلامحسین محمدی اصل در این دیدار تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران را امری مهم دانست و گفت: امروز اگر از مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل نکنیم و آنها را به ورطه فراموشی بسپاریم، دشمن از این مهم استفاده کرده به انقلاب ما ضربه سختی وارد خواهد کرد.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که فرموده اند «این محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است» افزود: امروز اگر از کشوری یکپارچه سخن می گوییم به خاطر وجود شهدا، جانبازان و ایثارگران است که در طول 8 سال دفاع مقدس از کیان نظام دفاع کردند.

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با گرامی داشت یاد و خاطره شهید والامقام نیکنام مهرآوران گفت: امروز ادامه راه شهیدانی امثال نیکنام مهراوران وظیفه همه ماست و هدف اصلی دشمنان کشور نیز فراموشی فرهنگ ایثار در جامعه و به خصوص نسل جوان می باشد.

گفتنی است، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد در این دیدار فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل را همراهی می کردند.

به گزارش آران مغان، شهید نیکنام مهرآوران از سربازان تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بود که در 4 فروردین 96 در حین مرزبانی از مرزهای میهن اسلامی در منطقه شمالغرب کشور به شهادت رسید.

///

///

////

///

///

انتهای پیام/