08:23 - 1396/12/03
کد خبر: 75593

به همت دانش آموزان روستایی ؛

راه اندازی اولین نمایشگاه و بازارچه کار و فناوری روستایی در خلخال+ تصاویر

به همت دانش آموزان روستای گورانسراب خلخال اولین بازارچه کار وفناوری در نمازخانه این روستا آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، به همت 45 نفر از دانش آموزان مدرسه آمنه روستای گورانسراب خلخال و در قالب 30 تیم دانش آموزی، عصر دیروز اولین بازارچه کار و فناوری در نمازخانه این مدرسه دایر شد.

در این نمایشگاه دانش آموزان با سلیقه های خاص خود انواع غذاها، آش ها، دسرها، نان های محلی، صنایع دستی خلخال،لباس های بومی ومحلی و تنقلات را در قالب یک بازارچه در معرض دید دانش آموزان واهالی روستا قرار دادند.

عرضه غذاهای خوشمزه محلی، نان روغنی و شیرمال های سنتی روستای گورانسراب از زیباترین بخش های این بازراچه کار و فناروی بود.

احمد قنبری بخشدار مرکزی به اتفاق تنی چند از کارکنان آموزش و پرورش در بازدید و افتتاح این بازراچه کار و فناوری در روستای گورانسراب ضمن قدردانی از تلاش دانش آموزان در راستای تحصیل و این گونه فعالیت های هنری و اجتماعی گفت: دانش آموزان در همین فضا علاوه بر  تجربه اشتغال ، خانه داری و کسب مهارت های اولیه زندگی با آگاهی وارد زندگی آینده شوند و یاد می گیرند بسته به نوع تحصیل و تحصیلات خود چه شغلی در آینده داشته باشندکه در اداره زندگی خود موفق باشند.

وی از زحمات کارکنان  مدرسه  آمنه روستای در حمایت از دانش آموزان در بحث راه اندازی این گونه بازارچه در فضای روستا قدردانی کرد.

احمد قنبری همچنین برای تامین اعتبار رنگ آمیزی این مدرسه و تهیه امکانات برای دانش آموزان این مدرسه از طریق اعتبارات دهیاری و خیرین قول مساعد داد.

 

 

انتهای پیام/