11:06 - 1396/12/03
کد خبر: 75607

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اردبیل :

تکالیف سنگین نورورزی ممنوع / پیک نوروزی نداریم/ دانش آموزان از تعطیلات در کنار خانواده لذت ببرند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گفت: امسال نیز برای پنجمین دوره متوالی پیک های نورزی در سطح مدارس استان اردبیل توزیع نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماکمال عالی زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اردبیل در گفتگو باادیب رساعنوان کرد: امسال نیز برای پنجمین دوره متوالی پیک های نورزی در سطح مدارس استان اردبیل توزیع نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیک های نوروزی نه تنها خروجی قابل توجهی نداشت بلکه دارای آسیب های متعددی نیز داشت، افزود: توزیع پیک های نوروزی با قالب های یکسان و از پیش تعیین شده به همراه تکالیف درسی با حجم زیاد، شور و حال دانش آموزان را برای ورود به سال جدید از بین می برد و حتی بعد از اتمام تعطیلات، معلمان فرصتی کافی برای بررسی تمامی پیک های نوروزی نداشتند.

عالی زاده تصریح کرد: ما تلاش می کنیم تا دانش آموزان علاوه بر در کنار خانواده بودن، لذت بردن از فصل بهار و استفاده از زیبایی های طبیغت، برای بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری در این دوران، توجه آنها را به فعالیت های سه گانه داستان گویی، داستان خوانی و داستان نویسی جلب کنیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اردبیل با بیان اینکه تکالیف سنگین برای تعطیلات نوروز ممنوع است، ادامه داد: هر مدرسه می تواند با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های دانش آموزان و معلمان، نسبت به فعالیت های نوروزی دانش آموزان برنامه ریزی کند.

 

انتهای پیام/