14:21 - 1396/12/03
کد خبر: 75609

فرماندار خلخال تاکید کرد؛

دستگاه های اداری شهرستان در جذب اعتبارات امسال تعلل نکنند

فرماندار خلخال در اولین جلسه ستاد تسهیلات سفر بر ضرورت جذب اعتبارات توسط دستگاه های اداری تا پایان سال تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، فریدون بابایی در اولین جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان خلخال با اشاره به اینکه دستگاه ها باید تا پایان سال اعتبارات سال 1396 را جذب نمایند گفت:

قطعا دستگاه های که اعتبارات را جذب و در مسیر ابلاغ شده هزینه کرده اند در سال 1397 از اعتبارات بهتری برخوردار  و اداراتی که تاکنون نتوانسته اند اعتبارات را جذب کنند انتظار نداشته باشندکه اعتبار سال جدید تخصیص یافته مثل اعتبار سال گذشته باشد.

وی بر ضرورت کشیک ادارات در ایام نوروز تاکید وگفت: از 25 اسفند کشیک ادارات برقرار و کلیه کشیک ادارات توسط کشیک مستقر در فرمانداری شهرستان خلخال روزانه حضور وغیاب و کشیک ادارات موظف هستند هر گونه حوادث،مشکلات درحوزه خدمات رسانی و سرقت را در سریعترین زمان به کشیک مستقر در فرمانداری شهرستان خلخال اطلاع دهند.

فرماندار خلخال گفت:در ایام نوروز بیش از 15 روز مدارس تعطیل است و لازم است که حتما مدیران مدارس نظارت کافی را بر مجموعه های خود داشته باشند.

فرماندار خلخال بر ضرورت توجه شهرداری به شهر خلخال برای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی و بر لزوم سرعت بخشی خدمات این نهاد به مردم و مسافران تاکید کرد.

فرماندار خلخال گفت: نقشه های جدید مناطق گردشگری و اقامتگاهی  از طریق اداره میراث فرهنگی شهرستان در ایام نوروز توزیع خواهد شد و در سال 1396 از  عملکرد اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل رضایت نداریم.

فرماندار خلخال از اداره جهاد و  کشاورزی و ارگان های ذیربط خواست تا در تهیه اقلام اساسی مورد نیاز مردم در تعطیلات نوروزی دقت وبا سرعت اقدامات لازم را انجام دهند.

فریدون بابایی تاکید کرد: شهرداری های مراکز بخش ها نیز اقدامات لازم در جهت پذیرایی از مسافران نوروزی رادر شهر کلور و هشجین انجام دهند.

فرماندار خلخال از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز خواست تا اقدامات لازم در جهت رفع عیب و نقص تابلو ها در مسیر جاده های ارتباطی شهرستان خلخال انجام و با مساعد شدن هوا نسبت به خط کشی کلیه مسیرهای ارتباطی شهرستان خلخال اقدام نماید.

فرماندار خلخال از برگزاری جشنواره ورزش های زمستانی در تفرجگاه اندبیل در روز جمعه 4 اسفند خبرداد وگفت: شهرستان خلخال ظرفیت گردشگری مناسب در فصل زمستان را نیز داراست که فردا این جشنواره در منطقه تفرجگاه اندبیل برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/