12:15 - 1396/12/04
کد خبر: 75614

مغازه ابزارفروشي در پارس آباد طعمه حريق شد/ مهار آتش پس از يك ساعت و نیم تلاش آتش نشانان + فيلم وعکس

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد مغان از حریق مغازه ابزار و رنگ فروشی در خيابان شهيد بهشتي اين شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، واحد رحيمي مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد در گفت‌وگو باخبرنگار آران مغاناظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی پارس آباد در ساعت 8 و 45 دقیقه امروز جمعه 4 اسفند ماه، از آتش سوزی یک باب مغازه ابزار و رنگ فروشی در خيابان شهيد بهشتي پارس آباد خبر داده شد که بلافاصله ماموران آتش نشاني پارس آباد به محل اعزام و مشاهده کردند مغازه مذکور طعمه حریق شده و شعله های آتش و دود داخل مغازه به سرعت در حال گسترش می‌باشد.

وی ادامه داد: وجود مقدار زیادی انواع قوطی های رنگ، تينر، مواد شیمیایی و پلاستیکی قابل اشتعال داخل مغازه، موجب گسترش سریع و شدید حریق شد به نحوی که زبانه های آتش، مغازه هاي اطراف را نیز تهدید می کرد.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد تصريح كرد: آتش نشانان با سرعت عمل و استفاده از تجهیزات آتش نشانی و سه تانكر 18 هزار ليتري آب كه در محل حادثه استقرار داشت، در حداقل زمان ممکن نسبت به اطفاء حریق اقدام كرده و از سرایت شعله های آتش به مغازه هاي همجوار جلوگیری بعمل آوردند.

رحيمي با بيان اينكه تمام لوازم موجود در اين مغازه ابزار فروشي طعمه حريق شد، گفت: اطفاء حریق در همان لحظات اولیه و بعد از يك ساعت و نيم در ساعت 10:33 دقيقه توسط عوامل آتش نشانی پارس آباد مهار و آتش سوزي در حدي گسترده نبود که نیاز به همکاری آتش نشاني شهرهای دیگر باشد و قطعا در صورت نیاز به کمک واحدهای آتش نشانی شهرهای همجوار هماهنگی های لازم از طریق فرمانداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان انجام و اقدامات لازم بعمل می آمد.

وی با اعلام اينكه علت اين آتش سوزي از سوي كارشناسان آتش نشاني در حال بررسي است، خاطرنشان كرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی، به ماموریت خود پایان دادند.

///

///

////

انتهای پیام/