15:48 - 1396/12/04
کد خبر: 75622

امام جمعه اصلاندوز:

قوه قضاییه با اخلال گران نظم و امنیت کشور قاطعانه برخورد کند/امور تربیتی باید در آموزش و پرورش جدی گرفته شود

امام جمعه اصلاندوز از مسئولان و قوه قضاییه خواست،با اخلال گران نظم و امنیت کشور بشدت برخورد قاطع کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به ایجاد آشوب اخیر در تهران توسط عده ای خود فروخته و ضمن تسلیت شهادت ماموران نیروی انتظامی و بسیج در این آشوب گفت:افرادی در تهران می خواستند آسایش مردم را بهم بزنند که خوشبختانه نیروی انتظامی با اقتدار و مراعات تمام جوانب، این غائله را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه دشمن امنیت و اقتصاد نظام را هدف قرار داده است گفت:وقتی دشمن می بیند ایران در جزیزه امن دنیا قرار گرفته،با راههای مختلف بدنبال سلب آرامش و خدشه به امنیت کشور است.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه با امنیت نمی توان شوخی کرد از مسئولان و قوه قضاییه خواست بشدت با اخلال گران نظم و امنیت کشور برخورد قاطع کند.

حجت الاسلام اسدزاده افزود:امنیت آنقدر مهم است که سلامت فکری و علمی جامعه را تامین می کند اگر در جامعه امنیت نباشد اقتصاد و علم آن جامعه پویا نخواهد شد.

وی امنیت و آسایش امرز کشور را در سایه خون شهدا دانست و گفت:در جامعه قانون ملاک عمل است و هر کس که مخلل جامع می شود باید مسئولان با قاطیت و قدرت برخورد کنند.

خطیب جمه اصلاندوز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظیفه نشناسی برخی نمایندگان مجلس گفت:نماینده ای که با رای مردم در صندلی سبز بهارستان نشسته متاسفانه سالهاست کار خود را ول کرده و از حصر صحبت می کند.

حجت الاسلام اسدزاده خطاب به نمایندگان مجلس گفت:پیگیری و حل مشکلات حوزه انتخابیه و همچنین اقتصاد و اشتغال جوانان و گرانی وظیفه نمایندگان مجلس است.

وی همچنین با تسلیت جان باختن 66 نفر از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای ای تی آر یاسوج_تهران از مسئولان خواست برای پیشگیری از این نوع حوادث اقدامات قبل از پرواز را بخوبی بسنجند و دقت کنند تا حادثه ای رخ ندهد.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه ضمن تبریک روز امور تربیتی به مربیان و معلمان آموزش و پرورش اصلاندوز افزود:امور تربیتی،باقیات صالحات شهیدان رجایی و باهنر هستند که در آموزش و پرورش مهم و پایگاه جدی است.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه تربیت و امور تربیتی باید در آموزش و پرورش جدی گرفته شود گفت:تربیت از راه الگو،عادت،موعظه،آگاهی به روشهای قرآنی و اخلاص از نمونه های تربیتی هستند.

وی از اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد و بخشدار اصلاندوز به جهت تلاش و عنایت ویژه نسبت به ساخت تریبون جدید جایگاه نماز جمعه اصلاندوز قدردانی کرد.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با گرامیداشت هفته سلامت مردان،اساس سلامتی انسان را ورزش و پیاده روی و مراعات تغذیه دانست.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان از شهردار و شورای اسلامی شهر اصلاندوز هم به جهت انتقال زباله های شهری در دره رود به نقاط دیگر تشکر کرد و گفت:مردم از این بابت بسیار اذیت می شدند و گلایه مند بودند که خوشبختانه این مشکل زیست محیطی با تلاش شهردار و شورای شهر رفع شد.

 

 

انتهای پیام/