09:43 - 1396/12/08
کد خبر: 75751

یادداشت/

آثار برجام چرا حتماً ماندگار خواهد بود؟

آثار برجام حتماً ماندگار خواهد بود چون با حراج بنیه علمی در موضوع هسته ای و حراج عزت ملی و منافع ملی عده ای خوب قدرت به دست آوردند و خوب به اشرافیگری و فریب مردم پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین،"آثار برجام الی یوم القیامه خواهد بود " این گزاره را روحانی چندی پیش در اختتامیه یکی از جشنواره‌های جشنواره بین المللی عنوان کرد که البته باید اذعان کرد روحانی در برخی از موارد با مردم رو راست بوده و حداقل در این یک مورد پس از خنده‌هایی که به ریش ملت کرده بود از منظری درست عنوان کرده است.

 

اینکه "آثار برجام الی یوم القیامه خواهد بود " روحانی درست گفته است چرا که پسرفت علمی در موضوع هسته ای چیزی نیست که آثار آن از بین رود چون هیچ وقت آن همه اورانیوم غنی شده دیگر قابل برگشت نیست، در این اینکه در قلب راکتور اراک بتن ریخته شد وآثار آن هرگز از بین نمی رود تردیدی در آن نیست، اینکه نفت بیشتری فروخته می‌شود و پول آن گرفته نمی‌شود شکی درآن نیست که آثار آن برای همیشه باقی است چون نفت‌هاپولی می‌شود و جوانان بیکار خیری از برجام نمی‌بینند.

 

شکی نیست که از قبل برجام ادبیاتی در عرصه سیاسی کشور خلق شد که در آن آمارهای کذایی حرف اول را می زند و این ادبیات حتماً ماندگار خواهد بود، البته کدخدا پرستی و برجام آثاری خواهد داشت که آثار آن حتماً تا قیامت باقی خواهد ماند، چون این کشور مجبور است با چماق تحریم همیشه تحت فشار کدخدا قرار گیرد.

 

آثار برجام حتماً ماندگار خواهد بود چون با حراج  بنیه علمی در موضوع هسته ای و حراج عزت ملی و منافع ملی عده ای خوب قدرت به دست آوردند و خوب به اشرافیگری و فریب مردم پرداختند پس چرا آثار برجام الی یوم القیامه نباشد و ...

 

انتهای پیام/