13:38 - 1396/12/20
کد خبر: 76094

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل:

شهرستان نیر قابلیت تبدیل شدن به نگین گردشگری استان را دارد

نواداد گفت : شهرستان نیر به دلیل موقعیت جغرافیایی و نیز با توجه به قابلیت ها و جاذبه های گردشگری نهفته شده در آن،می تواند به نگین گردشگری استان اردبیل تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛صبح امروز علی نواداد معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نیر که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان نیر به دلیل موقعیت جغرافیایی و همچنین با توجه به قابلیت ها و جاذبه های گردشگری که در آن نهفته شده می تواند به نگین گردشگری استان اردبیل تبدیل شود.

نواداد به واحدهای تولیدی که در شهرک تخصصی آب راه اندازی شده  اشاره کرد و افزود: با راه اندازی واحد های دیگر تولیدی در این شهرک، تحول عظیمی در بخش اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی به حمایت ویژه از سرمایه گذاران بخش خصوصی توسط استاندار اردبیل اشاره کرد و گفت: وظیفه ما بستر سازی و ایجاد زیرساختها برای سرمایه گذاری است و دراین راستا گام موثری برداشته شده است که  ادامه دار خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل درادامه از فرماندار نیر خواست تا برای احیای صنعت گردشگری و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، اهتمام ویژه ای داشته باشد.

دراین مراسم حجت الاسلام مقدسی امام جمعه شهرستان نیر هم به پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه توجه ویژه ای به صنعت گردشگری شهرستان نشده است؛ امیدواریم با حضور فرماندار و نگاه ویژه استاندار اردبیل این ظرفیت ها احیا شود.

حجت الاسلام مقدسی به ترانزیتی بودن شهر نیر اشاره کرد و از مسئولان اداره راه استان خواست تا در خصوص آسفالت داخل شهر نیر اقدام مناسبی صورت گیرد.

امام جمعه نیر در ادامه به مسئولیت خطیر فرماندار جدید اشاره کرد و افزود: مسئولانی که بر سرکار می آیند باید درجهت منفعت و مصلحت شهرستان گام بردارند و از باند بازی و حزب بازی دوری کرده و با توجه به رعایت قانون اساسی به فکر رسیدگی به مشکلات مردم و شهرستان باشند.

دراین مراسم بخشی سرپرست سابق فرمانداری نیر نیز گزارشی از عملکرد خود در این فرمانداری ارائه داد و علیپور فرماندار جدید نیز مطالبی در خصوص برنامه کاری خود ارائه داد.

درپایان از زحمات مهدی بخشی سرپرست سابق فرمانداری نیر تقدیر شد و علیرضا علیپور بعنوان فرماندار شهرستان جدید معارفه شد.