12:07 - 1396/12/21
کد خبر: 76123

در مراسم معارفه فرماندار نمین مطرح شد:

انتفاد از برخی کارشکنی‎ها در قبال شهرستان/ باید از تجمل گرایی و تشریفات زاید خودداری کرد

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نمین با حضور نواداد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نمین با حضور علی نواداد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این آیین از زحمات و تلاشهای جواد فرهاد عبدالعلی پور فرماندار سابق شهرستان نمین تکریم و عاطف ناصری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان منصوب و معارفه شد.

حجت الاسلام صفر یوسف زاده امام جمعه شهرستان نمین در این آیین با اشاره به اینکه مسئولان باید در بین مردم باشند اظهار کرد: در نمین می توان بهترین سرمایه گذاری ها را انجام داد چون که از ظرفیت و پتانسیل خوبی برای پیشرفت برخوردار است.

وی ضمن انتقاد به برخی کارشکنی ها در قبال شهرستان، گفت: کارخانه های موجود در شهرستان متعلق به نمین هستند و نباید عده ای آن را به اسم اردبیل بزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در این مراسم بیان کرد: منطقه نمین همیشه با واژه "فرهنگ" همرا بوده است و جنگل فندقلو حاکی از ظرفیت و پتانسیل بالای این منطقه است.

نواداد خدمت به مردم را بزرگترین توفیق برای خود دانست و گفت: مقام معظم رهبری و دولت تدبیر، هر دو به دنبال تولید و اشتفال هستند و در این راستا هر کاری که در توانمان باشد انجام خواهیم داد.

ناصری فرماندار جدید شهرستان در آیین معارفه خود اظهار کرد: نقش شهرستان نمین در طول تاریخ معاصر استان اردبیل، نقش فرهنگی است و مولفه ای که به این نقش سمت و سو می دهد ایمان، دین، دانش و عشق و ایثار است.

وی افزود: فرهنگ نمین فقط محدود به مدرسه و دانشگاه نیست بلکه شامل فرهنگ عشق، دوستی، دفاع، دانش، حمایت از سرمایه گذاری و تولید و احترام متقابل است.

فرماندار نمین اولین مسیر توسعه و رشد را در آرامش و امنیت دانست و گفت: استفاده از تمام ظرفیت بدون فضای امن و آرامش امکان پذیر نیست و این فضا را باید مجموعه ما ایجاد کند.

ناصری افزود: از تجمل گرایی و تشریفات زاید باید خودداری کنیم و نیازی نیست که مسئولان شهرستان برای دیدار و تبریک نزد ما بیایند و به جای این کارها باید از همین الان کار خود را برای پیشرفت و توسعه شهرستان انجام دهیم.

وی در پایان گفت: تابع سیاست های مجموعه استانداری و نمایندگان هستم و به هیچ گروهی مدیون نیستم و تنها در چارچوب سیاست دولت تدبیر و امید حرکت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/