12:43 - 1396/12/22
کد خبر: 76134

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خبر داد:

بازرسی و نظارت های سر زده از مراکز و اماکن خدماتی اردبیل در ایام نوروز

حسین نجفزاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تشکیل اکیپ بازرسی - نظارتی و سرکشی های سرزده به مرامز خدماتی و اماکن گردشگری در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از برگزاری طرح کشیک در ایام باقیمانده سال 96 و نوروز 97 در سطح استان خبرداد.

حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز و ضرورت خریداقلام و مایحتاج ضروری در روزهای پایانی سال مجموعه اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل فعالیتهای گسترده نظارتی در مرکز استان و شهرستانهای تابعه را استمرار بخشیده و در این راستا علاوه بر فعالیتهای عادی در ساعات کاری اداری؛ روزانه در قالب اکیپ مشترک با بازرسین سازمان صنعت، معدن وتجارت، شورای اصناف، مرکزبهداشت و مامورین نیروی انتظامی و یک شعبه ثابت در اداره کل در غیر اوقات اداری و روزهای تعطیل همکاری و پرونده های تخلفاتی متشکله را به صورت ویژه خارج از نوبت موردرسیدگی قرار می دهد.

عضوشورای قضایی استان افزود: طرح کشیک نوروزی تا 15/1/97 ادامه خواهد یافت و همشهریان و مهمانان درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، قاچاق یا بهداشتی موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن های 33441175 ، 33455992 و 124 یا به صورت حضوری و کتبی اعلام کنند.

 

انتهای پیام/