12:45 - 1396/12/22
کد خبر: 76135

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل:

بیش از 40 تن سیمان از اردبیل به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد

سرهنگ پاسدار محمد علی پیرجاهد رئیس بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل از ارسال بیش از 40 تن سیمان از اردبیل به منطقه زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل صبح امروز در حاشیه ارسال سیمان برای کمک به بازسازی مناطق زلزله ‌زده کرمانشاه از کارخانه سیمان اردبیل به خبرنگار ما اظهار داشت: بسیج سازندگی به عنوان یک نهاد یاری ‌رسان و محرومیت ‌زدا در مناطق مختلف کشور بویژه در استان اردبیل در راستای کمک به مردم زلزله ‌زده استان کرمانشاه همگام با مردم استان اردبیل حرکت کرده و امروز شاهد ارسال نخستین محموله سیمان به میزان بیش از 40 تن توسط بسیج سازندگی به منطقه زلزله‌ زده هستیم.

سرهنگ پاسدار محمد علی پیرجاهد تصریح کرد: در روزهای گذشته شاهد ارسال محموله‌ها و اقلام جمع‌‌آوری شده چشمگیری توسط نهادها و مردم استان به مناطق زلزله ‌زده کرمانشاه بودیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل بیان کرد: پایگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون‌های مقاومت بسیج در استان اردبیل نیز آماده دریافت کمکهای نقدی مردم هستند و کمک‌های مردمی در سریع‌ترین زمان به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد کرد.

وی در پایان درخواست کرد: برای رساندن اقلام موردنیاز و ضروری به مردم زلزله ‌زده کرمانشاه از انتقال مستقیم آن خودداری کنند.

انتهای پیام/