16:06 - 1396/12/28
کد خبر: 76212

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل؛

راه صعب العبور روستای کرنق خلخال بازگشایی شد+ تصاویر

راه روستای کرنق خلخال که از دیرباز مشکل داشت، توسط قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و اداره راه شهرسازی خلخال با استفاده از تاکتیک انفجار در مسیر صعب العبور بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو،راه روستای کرنق خلخال که با وجود چندین دهه تلاش های مجموعه دولت ها  خوب و مطمئن نبود، امروز توسط قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و اداره راه شهرسازی خلخال با استفاده از تاکتیک انفجار در مسیر صعب العبور بازگشایی شد.

 روستا کرنق خلخال که در فاصله 137 کیلومتری شهرستان خلخال قرار گرفته از دیر باز در  تردد مشکل داشت و خودروهای سبک در تردد از این محور روستایی همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می کند ؛ این مسیر صعب العبور در سال های گذشته نیز سد راهی برای اجرای این پروژه عظیم روستایی شده بود .

سرهنگ دوم جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال در عملیات انفجار در مسیر صعب العبور و بازگشایی راه برندق کرنق گفت: این مسیر از چند دهه گذشته به خاطر وجود قطعه ای در بدترین شرایط  کوهستانی بلاتکلیف l مانده بود و عملا بازگشاییاین مسیر با  دستگاه های سنگین راهسازی نیز مسیر نبود که الحمدالله با ورود قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و همت اداره راه و شهرسازی این مسیر با عملیات انفجار بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: تا یکماه آینده این مسیر با امکانات راه و شهرسازی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای همیشه برای تردد روستائیان کرنق آماده خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/