21:23 - 1397/01/26
کد خبر: 76378

فرماندارنیر مطرح کرد؛

کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش مهم ترین مشکل واحدهای صنعتی نیر

فرماندار نیر گفت: مهمترین مشکل واحدهای صنعتی شهرستان نیر کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش است که این موضوع باعث شده، واحدهای تولیدی با داشتن بازار فروش، نتوانند با ظرفیت کامل فعالیت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛ علیرضا علیپور در جریان بازدید از کارخانه تسنیم نوش، واقع در شهرک تخصصی آب نیر اظهار داشت: فاز اول کارخانه تسنیم نوش در 3 خط درحال تولیداست.

وی با بیان اینکه بزودی عملیات احداث فاز دوم کارخانه تسنیم نوش آغاز خواهد شد گفت: احداث فاز دوم، 6/5 میلیون یورو هزینه خواهد شد.

فرماندار نیر با اشاره به اشتغالزایی 300 نفری در فاز دوم این کارخانه گفت: درحال حاضر 24 نوع محصول در این کارخانه درحال تولید می باشد که بزودی افزایش خواهد یافت.

علیپور یادآور شد: با جدیت به دنبال توسعه و شکوفایی بخش اقتصادی و حل مشکلات طرح های صنعتی و تولیدی در سطح شهرستان هستیم.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد واحدهای تولیدی تاکید کرد: هنوز جا برای کار کردن وجود دارد و این واحدها باید تولیدات خود را افزایش دهند.

علیپور اظهار کرد: مهمترین مشکل واحدهای صنعتی شهرستان نیر کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش است که این موضوع باعث شده، واحدهای تولیدی با داشتن بازار فروش، نتوانند با ظرفیت کامل فعالیت کنند.

رئیس شورای اشتغال و سرمایه گذاریدر ادامه با بیان اینکه چشمه گورگوررا مهم‌ترین چشمه معدنی استان است افزود: شهرک تخصصی آب معدنی استان در جوار این چشمه ایجاد شده است.

وی به ظرفیت چشمه‌های آب معدنی این شهرستان  اشاره کرد و افزود: باید تلاش کرد تا از این ظرفیت عظیم، در راستای تولید، اشتغالزایی و توسعه استان بخصوص شهرستان استفاده شود.

علیپور سرمایه‌گذاری در بخش آب شهرستان را فرصت مطلوب برای توسعه نیر برشمرد و تصریح کرد: فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب برای بهره‌برداری از آب‌های معدنی، زمینه‌ساز توسعه اقتصادی شهرستان نیر خواهد بود.

فرماندار نیر درادامه از کارخانه آبمعدنی محراب بهشت و عطش هم بازدید کرد و درجریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و قول مساعد در خصوص رفع مشکلات این کارخانه‌ها را داد.
وی با بیان اینکه نسبت به حل مشکلات طرح های صنعتی نهایت تلاش خود را بکار خواهیم گرفت گفت: چرخه تولید و صنعت منجر به افزایش درآمد و اشتغالزایی خواهد شد لذا همه موظف به حمایت از بخش صنعت و تولید شهرستان هستند.

انتهای پیام/