23:54 - 1397/02/20
کد خبر: 76487

در اثر بارش شدید باران

سیلاب به روستاهای اصلاندوز خسارت زد/بازدید فرماندار شهرستان پارس آباد از مناطق سیل زده+تصاویر

بدنبال بارش شدید باران و تگرگ در اصلاندوز سیلاب مناطقی از روستاهای این شهرستان را در بر گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماسید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده گفت:در پی بارش شدید تگرگ و باران در اصلاندوز و بروز سیل در نواحی مختلف روستایی از جمله روستاهای جلیلو،بران علیا و سفلی ،گدایلو و قارشقا تپه سی و قشلاقات حاج طالب و حاج غلام خسارات سنگینی به زیرساخت های مختلف از جمله راه و جاده روستایی،طرح هادی روستایی،منازل مسکونی روستایی،پل روستایی و مزارع و باغات حوزه دره رود وارد شد.

وی با اشاره به دستور فرماندار پارس اباد در این مورد افزود: اعضای مدیریت بحران شهرستان و فرماندار شهرستان پارس آباد در محل حاضر شده و بررسی های لازم را انجام دادند و از نزدیک در جریان خسارات وارده و مسائل و مشکلات اهالی قرار گرفتند.

بخشدار اصلاندوز با بیان اینکه طبق دستور مدیر بحران شهرستان ماشین آلات لازم جهت مسیر گشایی و تسطیح معابر و رسوب برداری به مناطق سیل زده اعزام شد گفت :برآورد کارشناسی خسارات در حال انجام است که پس از جمع بندی در اختیار مراجع ذی ربط قرار خواهد گرفت.

علی علایی فرماندار و رئیس مدیریت بحران شهرستان پارس آباد در بازدید از مناطق خسارت زده ناشی از بارش سیل آسای باران امروز بعداز ظهر اصلاندوز گفت:پس از هماهنگی های لازم با ستاد مدیریت بحران،خسارات احتمالی برآورد و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

وی در ابن بازدید که به همراه معاون فرمانداری،بخشدار اصلاندوز و اعضای مدیریت بحران در روستای جلیللو اصلاندوز انجام شد گفت:سیلاب وارد دو خانه روستایی شده و پل و راه ارتباطی روستایی را تخریب کرد که خوشبختانه این سیل تلفات جانی نداشته و خسارت مالی وارده به زیرساختها و مزارع  و خانه های روستایی نیز در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/