13:12 - 1397/03/14
کد خبر: 76617

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)؛

عشق به حضرت امام راحل، عشق به همه خوبی هاست

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)در جمع رزمندگان و پیشکوستان اردبیل به رموز موفقیت کشور در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: حضور در صحنه‌های انقلاب ثابت کرد که عشق به حضرت امام راحل، عشق به همه خوبی هاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) پیش از ظهر امروز در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور جمعی از رزمندگان و پیشکوستان اردبیل در مسجد اعظم برگزار شد، گفت: جانبازان و ایثاراگران یادگاران انقلاب اسلامی ایران هستند و از آن‌ها باید به عنوان شهدای زنده نام برد چرا که جانفشانی ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آن دوران امروز انقلاب را پا برجا نگه داشته است.

وی با بیان اینکه شهدا پرچمداران نظام جمهوری اسلامی ایران هستند تصریح کرد: امروز باید قطره قطره خون‌های تقدیم شده در راه اسلام و انقلاب را قدر بدانیم و با سرلوحه قرار دادن نام و یاد و روش و سیره شهدا بر سر تمام امور از دستاوردهای نظام دفاع کنیم.

بابازاده در ادامه سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: انسان‌های پاک و پاکیزه قدر شب‌های قدر را به خوبی می‌دانند و یاد دوران جنگ یاد باد که با چه صفایی و معنویتی حتی زیر تیر و ترکش شب‌های قدر را احیا می‌کردند، اما امروز ما توفیق حیاط پیدا کرده ایم و و این شب‌ها را در کمال آرامش احیا می‌کنیم و نباید این فرصت را از دست دهیم چرا که شب‌های قدر شب‌های پرفضلیت است و در‌های رحمت الهی بر روی انسان گشوده می‌شود.

وی افزود: امروز حضور در صحنه‌های انقلاب یعنی عشق به امام امت چرا که عشق به حضرت امام راحل عشق به همه خوبی هاست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان در پایان سخنان خود به خوش گذرانی افرادی که همه چیز خود را از انقلاب و شهدا دارند اشاره کرد و گفت: عده‌ای این آزادی، ارزش و ثروتی را که از خون شهدا دارند، سعی در زیر سوال بردن انقلاب و نظام دارند فراموش کرده اند که  تمام داشته‌هایشان از برکات همین انقلابی است که امام خمینی (ره) آن را بنیانگذاری کردند.

یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه آثار و برکات حضرت امام خمین (ره) و دوران رهبری ایشان در دنیا قابل مشاهده است افزود: موج عدالت خواهی، آزاد خواهی و آزاد منشی برگرفته از اندیشه های امام راحل تاکنون در دنیا در جریان است.

وی افزود: امام خمینی (ره) امام ارزش هاست و تجلیل از امام تجلیل از ارزشهاست و امروز ادامه دهنده راه امام و آرمان‌های حضرت امام، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امام خامنه‌ای است و کشتی انقلاب را سکانداری می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان این مطلب که اگر وصایای شهدا را ورق بزنیم، شهدا همیشه ما را به وفاداری حفاظت ازش ارزش‌های انقلاب و لایتمداری توصیه کرده اند، اظهار داشت: هجمه‌های دشمن به تنهایی خاموش نخواهد شد، اما با بصیرت و وفاداری و پاسداری از آرمان‌های انقلاب و نظام می‌شود آتش تمام هجمه‌ها دشمنان را خاموش کرد و تمام نقشه‌های شومشان علیه اسلام و کشور را نقش بر آب کرد.

وی گفت: ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران ماندگار است و همه ما باید پاسدار این ارزش‌ها باشیم چرا که انقلاب اسلامی ایران از همه زمان‌ها بیشتر کمک به نیاز دارد و با اراده خدای متعال این انقلاب حفظ خواهد شد چرا که این انقلاب متصل به انقلاب حضرت، ولی عصر (عج) خواهد بود و امیدواریم ما هم از این غافله دور نمانیم و از سربازان واقعی امام زمان باشیم.

بابازاده در ادامه سخنان خود به ویژه برنامه های سال های گذشته اشاره کرد و گفت: چند سال پیش که ایام رمضان نبود کاروان‌های مردمی برای پاسداشت و مراسم ارتحال حضرت امام به مرقد مطهر ایشان در تهران اعزام می‌شدند، اما به دلیل مقارن بودن با ایام رمضان این مراسم به صورت منطقه‌ای ودر مصلی‌ها برگزار می‌شود، ولی عده‌ای هم باز بهانه خود را به زبان دارند و در این مراسم معمار کبیر انقلاب حضور پیدا نمی‌کنند؛ باید ملت و مسئولان با اراده قلبی خودشان در این مراسمات حضور پیدا کنند چرا که امام متعلق به همه آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم، سربازان ولایت و رزمندگان همیشه پاسدار ولایت و اسلام هستند، گفت: امروز به برکت مجاهدات‌های مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم در اوج غربت و مظلومیت و با تمام محدودیت‌ها دشمنان را یه زانو در آورده اند و حافظ و یاری رسان ملّت مظلوم یمن، فلسطین، عراق و سوریه هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در جهان را یادآور شد و گفت: دشمن نظام و انقلاب در عصر کنونی اگر جرات نگاه چپ به کشور را نداند نشان از قدرت ایران است و دشمنان امرروز از اسلام و ایران ترس عجیب و غیر قابل توصیفی دارند و از ارزش‌های این انقلاب و کشور واهمه دارند.

انتهای پیام/