09:19 - 1397/03/21
کد خبر: 76650

سرپرست اداره میراث فرهنگی مشکین شهر معرفی شد

با حضور مسئولان، «ایمانعلی ایمانی» به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با حضور مسئولان، «ایمانعلی ایمانی» به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر معرفی شد.

فلاحی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل در آیین تکریم و معارفه روسای میراث فرهنگی شهرستان مشکین شهر با بیان اینکه مشکین شهر قطب گردشگری استان اردبیل است گفت: این شهرستان به لحاظ برخورداری از جاذبه های متعدد و متنوع طبیعی، تاریخی، فرهنگی و باستانی سالانه میزبان هزاران گردشگر است و توانسته پاسخگوی سلایق مختلف گردشگران باشد.

وی متذکر شد: به واسطه تعدد آثار، گردشگری، اصلی ترین محور توسعه این شهرستان است و اداره کل نیز برنامه های ویژه برای این منطقه در دستور کار دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان مورد تاکید است گفت: انتظار می رود مسئولان شهرستان نیز از این مهم حمایت کنند.

فلاحی افزود: مرمت، احیا و بهسازی آثار تاریخی و باستانی این منطقه از اولویت های اداره کل است و در حال حاضر نیز ساماندهی سایت باستانی شهر یری در دستور کار قرار گرفته؛  در عین حال عملیات مرمت کهنه قلعه در دست انجام است.

وی اضافه کرد: این شهرستان از صنایع دستی نیز بی نصیب نبوده و لازم است با هدف رونق اشتغال در این منطقه به تولید کیفی، بازاریابی و برندسازی صنایع دستی توجه ویژه شود.

در این مراسم از زحمات محرم جعفری رئیس سابق اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشکین شهر تقدیر شد.

انتهای پیام/