15:07 - 1397/04/04
کد خبر: 76707

سومین رویاروی تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه؛

آیا 80 میلیون ایرانی امشب را جشن خواهند گرفت؟

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در گروه B از ساعت 30: 22به مصاف پرتغال می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، امروز و امشب همه قلب های 80 میلیون ایرانی در روسیه و برای موفقیت بازیکنان تیم ملی کشورمان می‎تپد.

وقتی به خیابان ها و شلوغی شهر می روی همهمه جوانان و نوجوانان، زن ومرد، پیروجوانانی را می شنویم که همگی از موفقیت های تیم ملی و امیدهای خود برای بازی امشب و صعود به مرحله یک هشتم نهایی را برای یکدیگر بازگو می کنند.

امروز می بینیم که هواداران زیادی به کشور روسیه سفر کرده اند تا تیم های حاضر خود را با انرژی و از نزدیک تشویق کنند و این هواداران ایرانی است که همچون سالهای گذشته با تعصب و با امید و پراز شورهیجان در کشور روسیه و در کنار تیم ملی ایران حاضر شدند تا بگویند قلب  80 میلیون ایرانی برای شما و موفقیت شما جوانان تاریخ ساز کشورمان می تپد.

هوادران ایرانی بسیار زیادی در شهر سارنسک روسیه هستندو تقریبأ می شود گفت به ازای هر ایرانی 20 ایرانی یک هوادار پرتغالی نیز حضور دارد وبه نوعی شهر سارنسک را مملو از هوادران پرانرژی و بانشاط ایرانی است .

جوانان تیم ملی کشورما با بازی بسیار خوب در مقابل مراکش و کسب 3 امتیاز توانستند بر رقیب خود غلبه و پیروز دور اول بازی شوندبه طوری که بازیکنان تیم ملی مراکش با تجه به بازی خوبی که از خود به درمقابل تیم ملی ایران به نمایش گذاشتند اما در دقایق پایانی با گل به خودی با دست خالی زمین بازی را ترک کردند.

تیم ملی فوتبال ایران تیمی دلاور و قهرمان که با بازی خود در مقابل تیم های ملی مراکش و اسپانیا نشان دادند که ایرانی ها همیشه قهرمان بوده و هستند.

بازی جوانان تیم ملی کشورمان در مقابل مراکش اولین تجربه برای بچه های تیم ملی بود که با تمرینات متعدد توانستند با یک گل در دقایق پایانی تیم حریف را ببرند وبه یک پیروزی شیرین و دلچسبی را برای ملت ایران وهواداران حاضر در جام جهانی 2018 به ارمغان بیاورند.

 پیروزی تیم ملی کشورمان در مقابل مراکش خود باعث شد تا مردم ایران اولین پیروزی خود را در بازی اول جشن بگیرند.

پیروزی برابر مراکش کار ایران را برای بازی های بعدی راحت تر کرد و اعتماد به نفس شاگردان کیروش برای تقابل با تیم های بزرگی چون اسپانیا را بالا برد.

حال نوبت دومین بازی ایران در مقابل تیم قدرتمند و بزرگ اسپانیا بود که با تدابیر کیروش و بازی و دفاع عالی جوانان تیم ملی کشورمان اسپانیا فقط توانست با یک گل شانسی دروازه ایران را بازکند و به اولین سه امتیاز خود دراین جام دست یابد .

اسپانیا با این برد چها امتیازی شده و همانند تیم پرتغال بصورت یکسان و مساوی در صدر جدول این دوره از رابت های جام جهانی 2018 صعود خود را برای مرحله یک هشتم نهایی تا حدودی قطعی کرد.

حالا باید منتظر ماند تا ببینیم امروز و امشب این چهار تیم در گروهB چه امتیازاتی را برای خود رقم خواهدن زد .

تیم ملی ایران برای صعود به دور بعد جام جهانی یک راه بیشتر ندارد و آن هم شکست دادن یاران کریستیانو رونالدو است چرا که در صورت کسب تساوی شانس بسیاری کمی برای صعود دارد و عملا نمی‌تواند به دور بعد صعود کند.

ملی پوشان فوتبال ایران که با تاکتیک تدافعی و استفاده از ضد حملات تاکنون بازی‌های قابل قبولی را مقابل دو تیم قدرتمند مراکش و به خصوص برابر اسپانیا ارائه کردند، امیدوار هستیم امیدوار هستیم امشب هم با تاکتیک های تدافعی و هجومی خود بتوانند دروازه پرتغالی هارا باز کرده و با شکست دادن پرتغال مجوز صعود به دور بعد را با افتخار کسب نمایند.

گزارش از همتی

انتهای پیام/3131