11:48 - 1397/04/19
کد خبر: 76938

رئیس کمیته فنی فدراسیون شنا:

اعزام 5 شناگر ایرانی به ویتنام برای کسب سهمیه المپیک آرژانتین/ آکادمی آموزشی شنا در اردبیل ایجاد می‎شود

رئیس کمیته فنی فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران از اعزام پنج شناگر به ویتنام برای کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حمید اسکندریون پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قهرمانی شنای زیر 14 سال کشور در اردبیل گفت:مسابقات شنای قهرمانی کشور در روزهای 4 و 5 مردادماه امسال به میزبانی اردبیل و با حضور 150 ورزشکاربرگزار می شود.

وی افزود: با توجه به علاقه‌مندی مسئولان ورزشی و اجرایی استان اردبیل برای توسعه شنا، آکادمی آموزشی در این استان راه‌اندازی خواهد شد تا بیش از گذشته شاهد توسعه همگانی شنا در این استان قهرمان‌پرور باشیم.

رئیس کمیته فنی فدراسیون شنا با اشاره به اعزام مسابقات المپیک 2018 جوانان در آرژانتین تصریح کرد: تیم ملی شنای جوانان جمهوری اسلامی ایران برای کسب سهمیه ورودی المپیک جوانان 2018 آرژانتین با 5 شناگر به کشور ویتنام اعزام می‌شود که گامر بیلانچیان، مربیگری این تیم را بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم که شناگران جمهوری اسلامی ایران در مسابقات پیش رو درخشش قابل قبولی داشته باشند و به هیچ وجه از کسب نتایج خوب در این بازیها ناامید نیستیم.

 اسکندریون گفت: در رده سنی بزرگسالان نیز تیم ملی شنای کشورمان 25 تیرماه سال جاری با  3 شناگر به مسابقات بین‌المللی ترکیه اعزام می شود ؛مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو و سینا غلام‌پور ورزشکاران ایرانی حاضر در این رقابت‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/3133