11:43 - 1397/04/20
کد خبر: 76957

استاندار اردبیل :

اشتغالزایی در سال جاری در اولویت برنامه ها قرار دارد

استاندار اردبیل گفت: در سال جاری اشتغالزایی برای جوانان در اولویت برنامه های کاری ما قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در بازدید از کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر عنوان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا در سال جاری زمینه ایجاد اشتغال 20 هزار شغل را در استان فراهم نماییم.

وی با بیان اینکه در این راستا تعامل و همکاری دستگاه‌های مربوطه امری لازم و ضروری است افزود: با حمایت بخش خصوصی رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه بی‌شک تحقق می‌یابد و این موضوع هم‌اکنون نیز مشهود است که توانسته‌ایم با مشارکت بخش خصوصی در حل بسیاری از مشکلات موفق عمل کنیم.

استاندار اردبیل در ادامه بازدید از کارخانه کامیون سازی مشگین شهر تصریح کرد: در حال حاضر روند اجرایی کارخانه کامیون‎‎‌سازی مشگین‌شهردر شرایط خوبی به سر می برد.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه می تواند زمینه اشتغال را برای جوانا استان فراهم نماید افزود: با بهره برداری از این کارخانه زمینه اشتغال برای جوانان ایجاد می شود که بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی و توانمند نقش موثری در منطقه ایفا خواهد کرد.

بهنام جو با بیان اینکه زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرستان مشگین شهر فراهم شده است گفت: این شهرستان دارای فرصت های خوب سذرمایه گذاری است که در صورت توجه به ویژگی ها و قابلیت های این شهرستان می توانیم شاهد ایجاد دستاوردهای مناسبی در این منطقه باشیم.

وی سرمایه گذاری در آبدرمانی شهرستان مشگین شهر را امری قابل تحسین عنوان کرد و متذکر شد: که امیدواریم در آینده با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در این مناطق باشیم و بتوانیم از ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که استان دارد نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/3132