13:01 - 1397/04/20
کد خبر: 76961

دستگیری 3 قاچاقچی هروئین در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری 3 قاچاقچی حرفه ای هرویین در اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار حسین عبدی صبح امروز در جمع برنگاران با بیان اینکه 3 نفر از قاچاقچیان هرویین در جاده اردبیل – سرچم دستگیر شدند افزود: طی تماس های مردمی با نیروی انتظامی 3 نفر از سوداگران مرگ که ماموریت انتقال محموله بزرگ هرویین را از مرکز کشور به اردبیل داشت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این سه سوداگر مرگ دریک خانواده این ماموریت را انجام می داد، عنوان کرد: ماموران نیروی انتظامی در قالب 4 گروه با شناسایی قاچاقچیان طی 2 عملیات مشترک با مرزبانان اردبیل 11 کیلو و 940 گرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت:خودروی سواری دنا مورد استفاده قاچاقچیان توقیف شد.

وی همچنین از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در مشگین شهر خبر داد و افزود: در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مشگین شهر 2نفر از قاچاقچیان که با یک دستگاه پژو 405 محموله 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را حمل می کردند که دستگیر شدند.

عبدی با تاکید بر ضرورت تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و توسعه اقدامات فرهنگی و اجتماعی در پیشگیری از بلای خانمان سوز اعتیاد اضافه کرد: تلفن 110 و 130 پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر است.

انتهای پیام/3132