13:32 - 1397/04/20
کد خبر: 76963

احداث مدرسه 9 کلاسه در شهرک کشاورزی اردبیل

کلنگ احداث مدرسه 9 کلاسه توسط دانشمند فیزیک هسته ‌ای اردبیلی و عضو هیات امنای سازمان انرژی اتمی ایران در شهرک کشاورزی اردبیل به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،فرماندار اردبیل امروز در مراسم کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه گفت: در بیشتر شهرک ‌های تازه احداث اردبیل با کمبود فضای آموزشی وجود دارد و امروز شاهد کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه در شهرک کشاورزی اردبیل توسط خیر اردبیلی پروفسور رسول خدابخش بودیم.

جواد زنجانی عنوان کرد: این خیر اردبیلی 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این مدرسه در فضایی به مساحت یک هزار و 700 مترمربع سرمایه گذاری کرده است که با تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز آن ا احداث و تحویل آموزش و پرورش می دهد.

از مشارکت خیرین در احداث واحدهای آموزشی در مناطق کم برخوردار از فضای آموزشی اظهارامیداری کرد مسئولان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان بر اساس خواسته خیرین نسبت به احداث و نامگذاری مدارس خیرساز اقدام کرده و تغییری در کیفیت و نقشه اجرایی این مدارس اعمال نکنند.
در ادامه مراسم پروفسور رسول خدابخش دانشمند فیزیک هسته ‌ای و عضو هیات امنای سازمان انرژی اتمی ایران گفت: خود را بدهکار استان اردبیل می ‌دانم و بدهی خود را با ساخت دبیرستان 9 کلاسه تسویه خواهم کرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم  با کمک خیرین استان شاهد ساخت مدارس در شهرکهای تازه تاسیس باشیم تا در سالهای آتی  سه واحد آموزشی را در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در این شهرک‌ ها راه ‌اندازی کنیم .

انتهای پیام/3132