21:46 - 1397/04/21
کد خبر: 76986

همزمان با سراسر کشور:

تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده در اردبیل برگزار شد

همزمان با سراسر کشور و در روز ملی عفاف و حجاب، با شعار ایستاده ایم مثل گوهرشاد تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده با حضور پرشور بانوان استان اردبیل در منطقه گردشگری دریاچه شورابیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،، عصر امروز همزمان با سراسر کشور و در روز ملی عفاف و حجاب،  تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده با حضور پرشور بانوان استان اردبیل در منطقه گردشگری  دریاچه شورابیل برگزار شد.

در این تجمع سرهنگ پاسدار شکر عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب اظهار داشت: در قیام گوهرشاد زنان قهرمان و بیدار ایران اسلامی با مقاومت در مقابل زورگویی ها و تبلیغات گسترده دشمنان، نشان دادند که حاضرند برای دفاع از حجاب و عفاف از جان خود بگذرند.

وی با بیان اینکه قدرت های شیطانی از پیشروی گسترده زنان مسلمان وحشت زده شده اند و تلاش می کنند با مزدوران خود فساد و بی بند باری را ترویج دهند، تصریح کرد: فرهنگ حجاب و عفاف یکی از اصول اولیه و ریشه‎دار حاکمیت اسلامی است و باید امروز در مقابل توطئه‌های دشمنان آگاه باشیم.

در این تجمع، بانوان استان اردبیل با قرائت بیانیه‎ای، خواستار اجرای احکام اسلامی و قانون اساسی و منویات رهبری انقلاب و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ناظر به ضرورت ترویج عفاف و حجاب و سلامت معنوی شدند.

مولودخوانی به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت هم از برنامه های این تجمع بود.

انتهای پیام/3133/5