13:10 - 1397/04/30
کد خبر: 77106

سرپرست میراث فرهنگی خلخال:

راه اندازی جمعه بازار در ازناو شهرستان خلخال

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: جمعه بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو در شهرستان خلخال راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، محمدرضا شایقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال ازمان میراث فرهنگی شهرستان خلخال اقدام به راه اندازی جمعه بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو کرده است.

وی با بیان اینکه این اقدام فرصت مناسبی در راستای حمایت از تولیدکنندگان بومی و داخلی است افزود: در راستای حمایت از تولید داخلی و بومی این سازمان اقدام به برگزاری جمعه بازار و فروش اقلام و محصولات بومی کرده است که این امر می تواند نقش بسزایی را در جذب گردشگر به این منطقه نمونه ایفا کند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: این بازار از هفته های آتی کار خود را آغاز می کند و فعالیت آن دو روز در هفته خواهد بود.

وی عنوان کرد: در راستای خدمات رسانی مناسب و بهینه به مسافران بر تاسیسات گردشگری نظارت مستمر خواهیم داشت که از جمله این نظارت ها شامل نظارت بر عملکرد مراکز اقامتی، سرویس های بهداشتی، جایگاه های سوخت و مناطق نمونه گردشگری ازناو و اندبیل است.

شایقی با تاکید بر ساماندهی مسافرخانه ها و جارچی ها گفت: شهرستان خلخال با واقع شدن در جنوب استان دروازه ورود مسافران به استان است و در همین راستا ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در این شهرستان در اولویت کاری ما قرار دارد.

انتهای پیام/3132