19:25 - 1397/04/30
کد خبر: 77113

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل:

موج بازنشستگی فرهنگیان شتاب گرفته است / ۳۱۲ نفر جذب دانشگاه فرهنگیان اردبیل می شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از جذب ۳۱۲ نفر دانشجوی فرهنگیان به دانشگاه های فرهنگیان اردبیل از طریق کنکور سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،احمد ناصری امروز بعد از ظهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:به طور مداوم به شدت نیازمند تربیت نیروی انسانی برای آموزش و پرورش هستیم که خلاهای موجود آموزش و پرورش را پر کنیم.

 

وی با بیان اینکه شتاب بازنسشتگی فرهنگیان در سطح کشور و استان اردبیل شتاب گرفته است ، تصریح کرد :تعداد دانش آموزان نیز در سطح استان افزایش یافته است بنابراین با تدابیر انجام گرفته تلاش می کنیم کمبود نیروی انسانی را برطرف کنیم.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: جذب فرهنگی از طریق دانشگاه فرهنگیان در اولویت قرار دارند اما برای تامین بخشی دیگر نیز از طریق آزمون استخدامی وارد نظام تعلیم و تربیت کشور می شوند.

 

ناصری با اشاره به اینکه در سالتحصیلی گذشته ۲۳۳ هزار نفر در مدارس استان مشغول تحصیل بودند ، ابراز داشت: ۳۳۸ نفر دانشجوی فرهنگی از دانشگاه فرهنگیان اردبیل فارغ التحصیل شدند که در سالتحصیلی جدید وارد آموزش وپرورش استان می شوند.

 

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت آموزشی در گرو جذب نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان امکان پذیر است ، عنوان کرد: نیروی انسانی جذب شده از طریق آزمون استخدامی نیز با گذراندن دوره یک ساله در دانشگاه فرهنگیان وارد مدارس می شوند.

 

انتهای پیام/313/1/5