13:13 - 1397/05/25
کد خبر: 77540

ابتکار در بازدید از پروژه بوم‌گردی روستای عنبران؛

سهم زنان ایرانی در شرایط تحریم کمک به تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف است/ ایجاد شبکه آموزشی استانی برای بازاریابی تولیدات بانوان

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در شرایط جدیدی که کشور با تحریم‌های مختلف مواجه است سهم زنان ایرانی کمک به تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف بوده و این امر بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، معصومه ابتکار ظهر امروز در بازدید از پروژه بوم‌گردی روستای عنبران علیای شهرستان نمین اظهار داشت: در شرایط جدید که کشور با تحریم‌های مختلف مواجه است سهم زنان ایرانی کمک به تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف بوده و این امر بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید نقش بانوان را در سهم تولید و کمک به اقتصاد مقاومتی پررنگ کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از قرار گرفتن طرح‌های حمایت از کارآفرینی بانوان در دستورکار معاونت امور بانوان ریاست جمهوری خبر دادو گفت: برای تحقق این امر مهم و تولیدمحصولات استاندارد با برخی از سازمان‌ها مانند سازمان صنایع دستی و آموزش فنی و حرفه‌ای  همکاری هایی انجام شده است.

وی بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی بانوان را گامی در راستای کمک به اقتصاد مقاومتی و اشتغال بانوان دانست و گفت:  با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شبکه آموزش در استان‌های کشور برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی بانوان راه اندازی می‌شود.

ابتکار با اشاره به اهمیت طرح‌های اشتغالزایی روستاهای کشور، بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌ بالای روستاها در امر اشتغالزایی، معرفی طرح‌های اشتغال خانگی به روستاییان در اولویت قرار دارد و علاوه بر این آموزش مناسب به بانوان روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/3131/1/3