15:54 - 1397/05/26
کد خبر: 77550

امام جمعه کوثر:

حل مشکلات معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان قطعا مدیریت جهادی می‌طلبد

امام جمعه کوثر گفت: حل مشکل معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان که سخت تر از کار بر روی تجهیزات تدافعی در کشور در راستای تقویت اقتدار دفاعی نیست و این امر قطعا مدیریت جهادی را می طلبد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت الاسلام عسگر بیگی در خطبه های نماز جمعه شهرستان کوثر با گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی، اظهارکرد: برخی افراد داخل کشور با اجرای سیاست‌های منفی آمریکا در صدد ضربه زدن به کشور در زمینه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی در سطح کلان هستند که باید همگان مراقبت کرده و آگاه باشند.

وی به دیدار اقشار مختلف مردم با مقام معظم رهبری در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: فرمایشات مقام رهبری باید بدون کم و کاست و بدور از هر گونه تحریف در آن، مستقیماً به مردم ارائه شود.

خطیب جمعه کوثر با تأکید بر لزوم حساسیت و دلسوزی در مدیریت کلان کشور، تصریح کرد: حل مشکل معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان که سخت تر از کار بر روی تجهیزات تدافعی در کشور در راستای تقویت اقتدار دفاعی نیست و این امر قطعا مدیریت جهادی را می طلبد.

بیگی در ادامه با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان و توجه متمکنین کوثری بر توجه هر چه بیشتر در این ایام  بر فقرا تأکید کرد.

وی در پایان حملات اخیر به مردم مظلوم یمن و کشته شدن چندین تَن بیگناه را در این حملات محکوم کرده و از اداره کل امور اوقاف و امور خیریه استان در عدم جذب اعتبار 80 میلیون تومانی سال 96 برای شهرستان کوثر انتقاد کرد.

انتهای پیام/313/1/3