10:13 - 1397/07/02
کد خبر: 78186

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل خبر داد؛

پیش‎بینی افزایش 12 درصدی فروش کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پیش بینی می شود میزان فروش کتاب در نمایشگاه امسال کتاب اردبیل نسبت به پارسال 12 درصد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سید ناصر اسحاقی در حاشیه بازدی از نمایشگاه کتاب اردبیل، اظهار داشت: پیش بینی می شود میزان فروش کتاب در نمایشگاه امسال کتاب اردبیل نسبت به پارسال 12 درصد افزایش یابد.

وی افزود: به دلیل محدودیت مکان  تنها 300ناشر از  600 ناشر متقاضی در نمایشگاه کتاب امسال اردبیل حضور دارند و 160 غرفه  تازه ترین نشر خود  را عرضه می کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل برای ناشران استان نیز بیش از 20 غرفه در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه کتاب اردبیل که از یک مهر گشایش یافته تا 6 مهر دایر خواهد بود.

اسحاقی میزان فروش کتاب در نمایشگاه پارسال را 10 میلیارد ریال کتاب اعلام کردو گفت: انتظار می رود  فروش کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل نسبت به پارسال 10 تا 12 درصد افزایش داشته باشد.

 برپایی ایستگاه‌ های مطالعه برای کودکان و نوجوانان، کارگاه جام باشگاه‌ های کتاب ویژه مهدهای کودک، راه‌ های مقابله با آسیب ‌های فضای مجازی ، رونمایی از کتاب الف تا تا، نمایش‌ خوانی با محوریت تاریخ دفاع مقدس، کارگاه پیشگیری و راهکارهای کاهش آسیب‌ های اجتماعی، حضور نویسندگان کتاب سال در اردبیل و رونمایی از آثار آنها به همراه برپایی کارگاه فن بیان و قصه‌ گویی از جمله برنامه های جنبی تدارک دیده شده برای نمایشگاه امسال کتاب اردبیل است.

انتهای پیام/313/1/3