15:40 - 1397/07/03
کد خبر: 78218

به همت بسیج سازندگی؛

پروژه محرومیت زدایی در دورترین قشلاق اصلاندوز در حال اجراست+تصاویر

پروژه محرومیت زدایی مرمت مسجد قشلاق "ساری قویی شاهمار" اصلاندوز توسط بسیج سازندگی ناحیه عشایری استان اردبیل اجرا شد.

سرهنگ حسین حسین زاده در حاشیه بازدید از پروژه محرومیت زدایی در دورترین قشلاق اصلاندوز به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: پروژه تکمیل مسجد حضرت امام حسین(ع) قشلاق "ساری قویی شاهمار" با اعتبار 31 میلیون تومان در متراژ 430 متر مربع  در حال اجرا است که بخشی از هزینه این پروژه را سپاه و بخشی دیگر را اهالی تامین کرده اند.

وی با اشاره به اینکه پروژه محرومیت زدایی مرمت مسجد قشلاق "ساری قویی شاهمار" با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی، بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل،ناحیه عشایری و حوزه امام حسین(ع) در حال اجراست، افزود: 16 میلیون تومان از هزینه مرمت این مسجد را  سپاه و 15 میلیون تومان دیگر نیز اهالی و خیرین این قشلاق پرداخته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل با بیان اینکه هدف از اجرای این پروژه و کارهای عمرانی دیگر محرومیت زدایی در منطقه است، گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی بسیج سازندگی، اردوهای جهادی است که گروه‌های جهادی در دوره‌های هفت و 10 روزه به مناطق محروم اعزام شده و مشغول خدمت رسانی به مردم می شوند.

حسین زاده با اشاره به توجه ویژه سپاه به محرومیت زدایی خاطرنشان کرد:سپاه توجه ویژه ای به محرومیت زدایی در مناطق عشایری دارد و از تمام ظرفیت خود برای از بین بردن مشکلات مردم مناطق محروم و عشایری بهره جسته است.

به گزارش سبلان ما، اهالی قشلاق "ساری قویی شاهمار" که در دورترین قشلاق اصلاندوز استان اردبیل قرار دارد از ناحیه مقاومت بسیج عشایری و بسیج سازندگی به جهت کمک به مرمت و زیباسازی مسجد قشلاق تقدیر و تشکر کردند.

گزارش از : پویا حاجی وند

انتهای پیام/313/1/6ش