11:12 - 1397/07/07
کد خبر: 78277

نماینده مردم خلخال:

قوه قضائیه باید با شایعه‌سازان علیه زوار عراقی به شدت برخورد کند / شایعه‌سازی به سود کشور نیست

نماینده مردم خلخال در مجلس با اشاره به انتشار برخی شایعات تفرقه افکن میان روابط ایران و عراق گفت: اینگونه شایعه سازی ها به سود کشور نیست و فقط دشمنان از آن استفاده می کنند و قوه قضائیه باید به شدت با این رسانه های کذاب و تفرقه افکن برخورد قاطعانه داشته باشد.

 بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با اشاره به انتشار برخی شایعات تفرقه افکن میان روابط ایران و عراق و لزوم برخورد قاطعانه با رسانه های منتشر کننده، گفت: اینگونه شایعه سازی ها به سود کشور نیست و فقط دشمنان از آن استفاده می‌کنند.

 وی با اشاره به لزوم برخورد مناسب و بهنگام با این دست تخلفات خاطرنشان کرد: حفظ نظام برای همه از روزمرگی ها هم  واجب است فلذا نباید اجازه داد با شایعه سازی این نظام ارزشمند به هدر برود.

نماینده مردم خلخال و کوثر تاکید کرد: هرکس در هر لباس و جایگاهی باید واقعیت ها را نشان دهد و گرنه اگر کار با شایعات پیش برود انسجام و وحدت امت مسلمان خدشه دار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در شایعات اخیر علیه زوار عراقی که برخی رسانه ها به آن دامن زده اند، روابط دولت ایران و عراق نشانه رفته است، از این رو  انتظار این است که دستگاه قضایی نسبت به این موضوع برخورد مناسبی انجام دهد و طبیعتا عدم برخورد با این مسائل به ضرر دو کشور خواهد بود.

خالقی ادامه داد عدم برخورد بهنگام و به موقع با این شایعه سازان منجر به تداوم این جوسازی و پذیرش این شایعات توسط مردم خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی، اظهار داشت: رسانه‌ها باید واقعیت‌های جامعه را بیان کنند و انتقاد های سازنده داشته باشند در غیر این صورت اگر با شایعات پیش برویم همه ضرر خواهند دید.

نماینده مردم خلخال و کوثر تاکید کرد: باید دادستان تهران با رسانه های تفرقه افکن علیه زوار عراقی برخورد کرده و اعلام جرم شود.

انتهای پیام/3131/1/10ش