08:30 - 1397/07/10
کد خبر: 78327

فرمانده سپاه بیله‌سوار:

انقلاب یک روز را بدون دشمنی مستکبران سپری نکرده است/ اجرای رزمایش اقتدار در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه بیله‌سوار با تاکید بر آمادگی کامل برای حضور در مرحله دوم رزمایش محمد رسول الله 2، گفت: :۳۸ سال از دوران دفاع مقدس گذشته و امسال ما رزمایش اقتدارمان را در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌کنیم.

سرهنگ پاسدار یوسف اختری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در خصوص رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله۲، اظهار داشت:۳۸  سال از دوران دفاع مقدس گذشت و امسال رزمایش اقتدارمان را در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: این انقلاب یک روز را بدون دشمنی مستکبران سپری نکرده است و در مقابل همه خطوط باطل یک نه محکم گفته و پای آن ایستاده است.

فرمانده سپاه بیله‌سوار با بیان اینکه بنا شد در چهلمین سال انقلاب «بسیج» یک کار فوق العاده و نو انجام دهد، اظهار داشت: عملیات بزرگ بسیج از ساعت۱۶ روز چهارشنبه ۱۱شهریور از محل سپاه بیله سوار آغاز و در مرحله اول به مرکز استان اعزام خواهیم شد و تجمع بزرگ بسیجیان استان از صبح روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

اختری به اهداف این عملیات اشاره کرد و گفت: اهداف این کار بزرگ کشوری، امید بخشی مردمی و‌ مایوس سازی دشمن و‌اعلام تعامل با همه دستگاه هایی است که خواستار همکاری با بسیج هستند.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس یک اوج‌ اعزام رزمندگان داشتیم‌ به اسم‌ اعزام رزمندگان سپاهیان محمد رسول الله؛ لذا تصمیم گرفتیم نام این رزمایش «سپاهیان محمد رسول الله ۲» باشد.

مرحله دوم رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله 2، روز پنجشنبه در اردبیل خواهد شد.

انتهای پیام/313/1/3ش