18:00 - 1397/07/13
کد خبر: 78395

گزارش فیلم؛

مصدومیت مانع رسیدن به مسابقات جهانی ترکمنستان شد / مهم کسب امتیاز حضور در مسابقات المیپک جهانی بود

نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت : مصدومیت های برای من پیش آمد در مسابقات گذشته مانع حضور من به مسابقات جهانی ترکمنستان شد اما خوشحالم از اینکه جواز حضور در این دوره از رقابت های جهانی المپیک را به دست آوردیم.

سعید علی حسینی با حضور در پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما به خبرنگارسبلان‌ما، اظهارداشت:  مصدومیت های برای من پیش آمد در مسابقات گذشته مانع حضور من به مسابقات جهانی ترکمنستان شد اما خوشحالم از اینکه جواز حضور در این دوره از رقابت های جهانی المپیک را به دست آوردیم.

علی حسینی با اشاره به انتظاری که از او برای بهتر شدن رکوردهایش در بازی های آسیایی وجود دارد، عنوان کرد: مثل همیشه تمرینات خوب خودم را دارم و بهتر از قبل هم تمرین می‌کنم تا به مردم ایران ثابت کنم وزنه‌بردار خوبی هستم. البته بودن امکانات و تسهیلات شرایط پیشرفت را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی بااشاره به اقتدار موشکی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در انتقام از خون شهدای حادثه تروریستی اهواز و تجمع رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2 خاطرنشان کرد: سپاه وبسیج از زمان دوران هشت سال دفاع مقدس حافظ ملت و خاک کشور بوده وهست و ما جوانان امروزی هم باید با الگو گرفتن از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس خودمان را یک بسیجی و جوان انقلابی در جامعه برای این نظام مقدس بدانیم.

نایب قهرمان وزنه برداری جهان بیان کرد: دشمنان همیشه نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچوقت نمی توانند پیشرفت و توسعه کشورمان را ببیند و به همین خاطر همیشه در صدد ضربه زدن به این نظام مقدس هستند.

علی حسینی با محکومیت حادثه تروریستی اخیر در اهواز و اقتدار موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام جویی از این تروریست های تکفیری بیان کرد: ما جوانان همگی بسیج و بسیجی هستیم و تلاش خواهیم کرد تا با ادامه دادن راه شهدا، صبر و استقامت خود دشمنان را به یأس وناامیدی بکشانیم.

گزارش تصویری از گفتگوی نایب قهرمان وزنه برداری جهان در پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما؛

 

 

 

 

گزارش : مهدی همتی

تصویربردار: سعید زعفری

تدوین: مهدی همتی

انتهای پیام/313/1/1